Nieuw leesvoer in juli

woensdag 9 augustus 2017


In tegenstelling tot vorige maand, waar ik zes nieuwe boeken had, is het deze maand bescheiden gebleven met drie nieuwe boeken. Twee heb ik er gekregen, en eentje heb ik zelf gekocht.



Mijn lieve moeder gaf me dit boek als cadeau. En al sinds maart zat ik te wachten tot dit boek zou uitkomen, want na de Kids of Appetite was ik zo enthousiast over het werk van David Arnold. Deze man weet zijn personages zo bijzonder te maken, en hun verhalen en avonturen zullen iets met je doen. Het zijn geweldige boeken, en mijn mening over dit boek kun je hier lezen. Spoiler alert, ik vond het geweldig! 



In mijn recensie kon je al lezen hoe blij ik werd toen het persbericht van dit boek binnen kwam, aangezien ik dol ben op sprookjes en Roodkapje mijn favoriet is. Nu is dit natuurlijk een boek voor hele jonge lezers, maar stiekem vind ik zulke boeken ook leuk. Vooral omdat de illustraties zo mooi zijn. Deze mocht ik ontvangen van de uitgeverij.


Sinds begin dit jaar is de Nederlandse boekenwereld in de ban van the Lunar Chronicles. Deze boeken doen het goed bij zoveel lezers, en ook bij mij. Niet alleen zijn de covers prachtig, de beschrijvingen beloven veel. En na Cress wilde ik zo snel mogelijk doorlezen, maar ik moest even wachten. Na dat ik wat oppasgeld had verdiend heb ik dit boek besteld in de boekhandel, en ik ben er zo snel mogelijk in begonnen. Nu, ongeveer 200 pagina's in het boek, kan ik niet wachten om te lezen hoe deze serie zal eindigen. En gelukkig heb ik daarna nog een paar boeken om naar uit te kijken.



Heb jij nog nieuwe boeken gekocht/gekregen deze maand?

Een reactie posten