Winnie the Pooh Hunny Flower Pot - Little DIY

zondag 16 juli 2017




Een van mijn grootste liefdes is Winnie the Pooh. Soms scrol ik door google en youtube, opzoek naar Pooh gerelateerde dingen. Toen kwam ik langs deze video van Simply-Kenna, en ik werd heel enthousiast. Zij maakte een Winnie the Pooh diy, waar onder andere deze pot in zat. Ik werd meteen geïnspireerd en besloot hem te maken. In deze blogpost laat ik zien hoe.



Als eerste je benodigdheden. Bij de Action zit je altijd goed, maar de pot kocht ik bij de Xenos en de bloemen bij van Cranenbroek.




Als eerste heb ik bruine en witte verf gemengd tot ik de kleur had die ik mooi vond, en daarna ben ik gaan verven. Ik had niet verwacht dat je echt wel een aantal lagen nodig hebt, en ik heb dus best een poosje moeten wachten tot elke laag droog was. Gelukkig was ik bezig in een goed boek waar in in de tussen tijd in heb gelezen.



Na al die lagen en al dat wachten, kun je beginnen aan de kleine details. Om het te laten lijken alsof er honing over de rand is gemorst omdat Pooh niet echt voorzichtig was, heb ik honing om de rand geschilderd. En om het helemaal af te maken, schreef ik 'hunny' op de pot. 


Je kan kiezen voor echte bloemen, maar ik koos voor neppe zodat ik ze niet steeds hoef te wisselen. En dan ben je klaar! Het is zo schattig en ik ben erg tevreden met het resultaat. Hij staat enorm schattig in mijn Winnie the Pooh hoekje, en ik kan niet wachten om hem voor een hoop foto's te gaan gebruiken.



2 people left comments on: "Winnie the Pooh Hunny Flower Pot - Little DIY"

  1. Wat een leuke en originele DIY, ik vind hem heel er goed gelukt. Ik ben jammer genoeg niet zo creatief :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! En creatief zijn hoeft niet altijd te beteken dat iets goed lukt, creatief zijn is iets creëren en als je lang genoeg oefent vind je iets waar jij goed in bent!

      Verwijderen