Nieuw leesvoer juni

zondag 2 juli 2017




Deze maand heb ik zes nieuwe boeken binnen, dat is een record voor mij en ik was dan ook een beetje verbaasd toen ik het resultaat zag. Ik kocht drie recensie exemplaren ontvangen, heb twee late verjaardagscadeaus gekregen en heb zelf een boek gekocht.



Van wegen het twintig jarige bestaan van Harry Potter and the Philosopher's Stone is Bloomsbury Publishers met acht jubileum edities gekomen, twee voor elk Hogwarst house. Ik had de Hufflepuff hardcover op het oog, en toen heeft een van mijn vriendinnen als laat verjaardagscadeau een cadeaubon in mijn mailbox gestopt. Zo lief! Hierdoor kon ik hem pre-orderen, en kreeg ik heb op de dag van uitkomst binnen! En hij is echt prachtig!



Nog zo'n boek die ik al even op het oog had. Mijn blogvriendin Anne zag dat en beloofde me dat ze hem me zou geven als verjaardagscadeau. Na een poosje was ik dit eigenlijk al vergeten, totdat Anne me vertelde dat ze hem voor me besteld had. Ze had hem zelfs laten inpakken! Ik ga dit boek in de herfst lezen, om het ultieme gevoel er bij te krijgen!


Blossom Books brengt altijd zulke mooie boeken uit, en zo ook deze! Ik vroeg dit boek aan als recensie exemplaar, en een poosje later zat hij in mijn brievenbus. En oh, wat is hij toch prachtig. Van binnen en van buiten! Ik kan hier wel weer gaan vertellen hoe mooi het is, maar je kan ook mijn recensie gaan lezen. Die kun je hier vinden.



Nog een Blossom Books boek. Deze kocht ik tweedehands in de young adult Facebook groep, en hij is nog zo goed als nieuw. Ik hoor zoveel moois over dit boek, en wilde hem al even hebben. Nu heb ik hem, en ik ga hem deze zomer nog lezen!




Van Young & Awesome mocht ik twee recensie exemplaren ontvangen, twee boeken die mij heel mooi lijken. Twee verschillende soorten boeken. Momenteel lees ik Brieven aan de Duisternis, en ik ben er erg van aan het genieten. En ik ben enorm benieuwd naar de magie van Inkt. 


Heb jij nieuwe boeken gekocht/gekregen in juni?

Een reactie plaatsen