Boek wishlist #24

zondag 25 juni 2017

Als een echte boekenliefhebber speur ik dagelijks het internet af op boekenblogs, booktube en bookstagram. Hierdoor kom ik regelmatig nieuwe boeken tegen. Maar als blogger houd ik uitgeverijen goed in de gaten om te kijken welke boeken worden uitgegeven. Dit is mij wishlist van deze maand,






Victor Benucci and Madeline Falco have a story to tell.
It begins with the death of Vic's father.
It ends with the murder of Mad's uncle.
The Hackensack Police Department would very much like to hear it.
But in order to tell their story, Vic and Mad must focus on all the chapters in between.


Alwéér? Ja, alweer! Aangezien dit mijn favoriete boek is, wil ik er zoveel mogelijk van weten en hebben. Een paar weken terug zette David Arnold deze cover op zijn twitter. De Amerikaanse paperback krijgt een nieuw jasje, en ik vind hem prachtig! Ik dacht dat dit was van wegen de eerste verjaardag die in september valt, maar dat is dus niet zo. Alsnog zou ik hem heel graag willen hebben.






In 1926, the world was introduced to a portly little bear named Winnie-the-Pooh. Along with his young friend, Christopher Robin, Pooh delighted readers from the very beginning. His often-befuddled perceptions and adorable insights won the hearts of everyone around him, including his close group of friends. From the energetic Tigger to the dismal Eeyore, A. A. Milne created a charming bunch, both entertaining and inspirational. These simple creatures often reflected a small piece of all of us: humble, silly, wise, cautious, creative, and full of life. Remember when Piglet did a very grand thing, or Eeyore's almost-forgotten birthday? Published in celebration of Pooh's 75th anniversary, this illustrious collection holds all the Pooh stories, complete and unabridged. Gorgeous watercolor illustrations from Ernest H. Shepard appear in all their glory. With beautiful colors and simple lines, these images hold their own as classics. The tales, filled with superb storylines and lessons, will continue to capture the hearts of new generations. This edition of Milne's classic is a distinguished new addition to Barnes & Noble's Collectible Editions classics. Each volume features an elegant bonded-leather binding, distinctive gilt edging, decorative endpapers, and a colorful ribbon bookmark. Collectible and durable, these volumes should be the cornerstones of every home library.

Eigenlijk heb ik dit boek ook al... twee keer. Maar kijk eens hoe prachtig deze editie is! Als echte Winnie the Pooh liefhebber wil ik deze ontzettend graag hebben. Eigenlijk spaar ik deze edities een beetje, maar misschien dat ik hierna wel stop (misschien). Hij is nog niet te krijgen op Nederlandse webshops, maar ik hoop dat dat snel wel zo is.




Now in spectacular full colour throughout, a special 10th anniversary edition of the internationally bestselling journal that started it all--with more than 7 million copies sold! Perhaps you're a seasoned Wreck-er, having made your way through one or more copies of Wreck This Journal. Or maybe you're new to the phenomenon (little do you know, this experience might just change your life). Whatever the case, you've found the perfect book to inflict damage on...The revolution is now in colour. Why colour? Because it's dangerous. And if it isn't dangerous, then it isn't worth doing. You are hereby challenged to now try everything you've never done with colour. Everything. Mixing, ripping, spewing, streaming, hurling, blowing up, throwing, dropping, exploding. Welcome to an all new-edition of Wreck This Journal, now in spectacular full colour! With a mix of new, altered, and favourite prompts, Wreck This Journal: Now in Colour invites you to destroy with colour. What colours will you use to &*%$ it up?

Ja, eigenlijk is dit ook een boek die ik al heb. Omdat Wreck This Journal tien jaar bestaat, is er een jubileum editie! Deze editie bevat meer opdrachten, en meer kleur! Nadat ik mijn eigen helemaal af heb, wil ik sowieso een nieuwe en dat gaat deze worden!



Welke boeken staan op jouw wishlist?

1 people left comments on: "Boek wishlist #24"

  1. Omg ik wil de nieuwe wtj ook! Hoewel ik net een schone heb gekocht en er pas net in ben begonnen lijkt de 10th anniversary me ook erg leuk om te hebben. En natuurlijk de nieuwe paperback van KoA :)

    BeantwoordenVerwijderen