Waterverf testen

vrijdag 5 mei 2017




Ik ben best wel creatief, en creatieve spullen zijn altijd welkom! Een tijdje terug zag ik dit waterverf pallet voor nog geen twee euro bij de Cranebroek. Voor die prijs wilde ik ze graag uitproberen, en dat ga ik in dit blogje doen.

Dit waterverf pallet heeft achtentwintig kleuren. En ik ben geen expert op dit gebied, maar ik geef gewoon mijn eerlijke mening!



Ik merkte meteen dat dit heel anders is dan mijn andere waterverf palet. Zodra je er met je kwast in gaat wordt de kleur een beetje dikkig en je zit al heel snel op de bodem. Ik had al verwacht dat de kleuren niet goed zouden overkomen. Waar sommige kleuren heel licht uitkomen, is het bij andere juist verrassend mooi!




En dit is het resultaat als ik er mee aan de slag ga. Het werkt gewoon als waterverf en het is erg leuk om mee te werken. Het is zeker niet geweldig, maar dat had ik ook niet verwacht voor hoe goedkoop het was.

Een reactie plaatsen