Raad de boek quote!

woensdag 10 mei 2017



Een tijdje terug maakte ik al een blogje waar ik in een paar trefwoorden en boek omschreef, waar lezers dan in de reacties de boeken konden raden. Net als toen zal ik voor vijf opties gaan. Vijf quotes uit vijf verschillende boeken!



Boek 1, 


They lived, they laughed... and they saw it was good!


Boek 2. 


“You're like a grey sky. You're beautiful, even though you don't want to be.”


Boek 3.

“You love me. Real or not real?"
I tell him, "Real.”


Boek 4. 

“You can be noble and brave and beautiful and still find yourself falling.” 



Boek 5. 

“But you know, happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”



1 people left comments on: "Raad de boek quote! "

  1. 1: Kids of Appetite
    3: Mockingjay
    5: Harry Potter (volgens mij Half-Blood Prince of Goblet of Fire?)

    BeantwoordenVerwijderen