Kiss, Kill or Mary - Boek tag

zondag 21 mei 2017




Ongeveer een maand geleden plaatste Blossom Books hun Kiss, Kill, Mary boek tag op hun youtube kanaal (die super leuk is) en ze vroegen of wij lezers dit ook wilde doen. Nu heb te weinig Blossom Books boeken gelezen om deze tag te kunnen doen, maar Sarina wees me er op dat ik dit van elke uitgeverij kan doen! Nu heb ik wel de mannelijke personages uit deze boeken gekozen, leuke en niet leuke. Dus hier gaan we!



Ronde 1:

Gale (de Hongerspelen) Jack (Op Mijn Schouders) & Adam (Raven Cycle)


Toen ik de briefjes opende vond ik het eerst super lastig, maar nadat ik even goed had nagedacht had ik een logische keuze! Jack zou ik willen kussen! Hij kan dat volgens mij best goed. Gale leg ik om, want al vanaf het eerste boek irriteerde me ik ENORM aan hem! En met Adam trouw ik, want hij is echt een schatje en volgens mij een goede echtgenoot!


Ronde 2:

Henry (Raven Cycle) Samuel ,(Wolves of Mercy Falls)  & Blue (Simon vs)


Nee! Deze zijn allemaal zo leuk! Maar als ik dan echt moet kiezen neem ik afscheid van Henry, want ook al is hij leuk, zijn personage vond ik nooit zo heel bijzonder. Blue kus ik dan maar, want verder heeft hij (volgens mij) geen interesse in meisjes. En met Samuel trouw ik, want hij was mijn aller eerste boek crush!


Ronde 3:

Wolf (Lunar Chronicals), Maxon (de Selectie serie) & Sky (Liefdesvrieven aan de Sterren)


Nou, dit is ook zo'n lastige! Om er snel van af te zijn maak ik Wolf maar af, want voor hem viel ik het minst! Met Maxon zoen ik, want ik ook ben ik dol op hem, ik denk niet dat ik zou passen in het koninklijke leven. Met Sky trouw ik, want hij is ontzettend lief en zorgzaam! En mijn hart ging echt wel sneller voor hem kloppen toen ik het boek las.

Ronde 4:

Draco (Harry Potter), Reid (de Voordelen) & Will (de Voordelen)


Oke, deze is een stuk makkelijker! Draco maak ik meteen af, want aan hem heb ik een bloedhekel! En ik ben niet de enige. Will kus ik dan maar, want hij is best knap, maar verder heb ik maar weinig interesse in hem. En met Reid trouw ik, want kom op! Hij is zo leuk en lief, en hij is een nerd! Ik houd van nerds! Reid is een schatje.


Ronde 5: 

Kile (de Selectie serie), Tobias (Divergent serie) & Peeta (de Hongerspelen)


Hmm, deze is ook best lastig. Maar omdat ik het minst met Kile heb leg ik hem maar op (ik vond hem namelijk best wel irritant). Met Tobias kus ik, want hij is best wel knap (uhum). En met Peeta trouw ik want KOM OP! Hij is gewoon een droom man, en ook nog eens een bakker! Zoveel liefde voor Peeta!


Ronde 6:

Akos (Carve the Mark), Caleb (Divergent serie), & Thorn (The Lunar Chronicals)




Oke, deze is ook niet zo lastig hoor! Caleb moet gewoon dood, en dat weten veel mensen! Thorn kus ik dan maar, hem vind ik enorm grappig, maar verder is hij totaal niet mijn type! En met Akos wil ik wel trouwen hoor, want hij is eigenlijk best wel leuk!



Met wie zou jij kussen, wie zou je vermoorden en met wie wil je in het huwelijksbootje stappen?

Een reactie plaatsen