A few of my favourite (bookish) things

vrijdag 12 mei 2017




Boeken is niet het enige dat wij boeken liefhebbers sparen. Oh nee! Boekenleggers, tote bags, fandom merchendise. We willen het allemaal hebben, en we hebben nooit genoeg! Vandaag ga ik een paar van mijn favoriete boekkige spulletjes delen,



Boekenleggers! Je zou zeggen dat ik er aan eentje genoeg heb, maar nee hoor. Boekenleggers zijn altijd welkom, en hoe meer hoe beter! Deze handige stukjes karton zijn overal wel te vinden. Soms zitten ze in boeken, soms kun je ze gratig mee nemen bij een boekenwinkel, of soms zie je een wat luxere boekenleggers die je ook graag wilt hebben. Ik weet niet precies hoeveel ik er heb, maar het zijn er een hoop! En ik bewaar ze allemaal in een mok op mijn kamer.



Tote bags! Dit is niet specifiek gerelateerd aan boeken, maar deze wel. Een leuke (boekkige) quote maakt zo'n canvas tasje al zoveel leuker. Als ik ergens heen ga stop ik er altijd een in mijn tas, voor het geval dat. En dat kleintje? Die is enorm handig om een boek in te stoppen zodat hij niet beschadigd in je tas.





Ook weer zo iets dat niet specifiek voor boekenliefhebbers is, maar het zeker wel kan zijn. Deze sticky bookmarks zijn ideaal om je favoriete quote of moment uit een boek te markeren, zodat je hem gemakkelijk terug kan vinden. En deze buttons zijn super leuk om op je tas, shirt of jasje te spelden. Zo kan iedereen zijn dat jij een trotse boekenworm bent! En dan de populaire bookisch geurkaarsen! Er zijn zoveel etsy shops die ze verkopen, maar ook Emmy van zonenmaan.nl maakt en verkoopt ze! Cinder kocht ik op de Cinder Release party en hij ruikt naar kersen bloesem!





Wat zijn jouw boekkige favoriete?

Een reactie plaatsen