Hoe ik met mijn Wreck This Journal werk

vrijdag 7 april 2017





Sinds een paar jaar ben ik bezig met mijn Wreck This Journal, en dat vind ik heel erg leuk. Ik post regelmatig een update met nieuwe pagina's die af zijn, maar ik laat nooit zien hoe ik te werk ga en wat voor spullen ik gebruik.



Dit is een kleine greep uit mijn collectie met creatieve spullen. Voor mijn WTJ gebruik ik het vaakst een waterverf palletje, vaste verf, stiften en pennen. Ook gebruik ik wel eens stempels, glitters en stickers. Al deze spullen zitten in een lade en een kist.



Ik zit meestal aan mijn eettafel, omringd door creatieve spullen. Voor mij zet ik dan mijn laptop zodat ik ondertussen youtube filmpjes kan kijken of muziek kan luisteren.

Mijn inspiratie kan uit het niets komen, maar ik kan ook tijden op tumblr en weheartit neuzen, opzoek naar inspiratie. Ook kijk ik filmpjes van andere WTJ's, en dat is erg inspirerend!


Deze keer was ik bezig in mijn kleine WTJ. Wreck This Journal Everhywhere is eigenlijk een pocket versie. Veel van de opdrachten zijn het zelfde, maar er zijn ook vele nieuwe. Ze zijn allemaal bedoeld om te doen terwijl je onderweg bent, in de buitenlucht bent of wat dan ook. Overal!
Er zitten meerdere van deze opdrachten in, de opdracht is om je eigen opdracht te bedenken! Ik had wel eens gezien dat mensen verf op de pagina laten vallen en dan met pen figuurtjes zoeken. Dit heb ik ook gedaan, en het was heel erg leuk, zeker omdat je het eind resultaat niet kan plannen!


Heb jij een Wreck This Journal?

4 people left comments on: "Hoe ik met mijn Wreck This Journal werk"

  1. Ik heb ook een Wreck This Journal, maar mijn dingen er in komen nog niet eens dichtbij wat voor moois jij allemaal creëert!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil graag een Wreck This Journal kopen, maar dat heb ik nog niet gedaan. Die van jou is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doe het! Het is echt zo leuk om te doen. En dankjewel :)

      Verwijderen