Favoriete Disney personages

vrijdag 21 april 2017



Eerder deelde ik al mijn favoriete Disney films, sidekicks en scenes. Maar vandaag is het tijd voor mijn favoriete Disney personages!





Ik begin maar meteen met mijn nummer een favoriet. Dit beertje stal mijn hart al toen ik heel klein was, en ik hou nog steeds van hem. Winnie is misschien niet zo slim, haar hij kan hele mooie dingen zeggen en staat altijd voor zijn vriendjes klaar. Ik ben gewoon dol op hem!



Ik ben altijd al dol geweest op bos dieren. En toen ik Bambi voor het eerst zag werd ik verliefd. Ik vond het altijd zo zielig dat zijn moeder dood ging en dat hij alleen moest opgroeien. Maar, hij was een snelle leerling en enorm schattig en grappig.


Dombo is een van de eerste Disney die ik zag, en ik was meteen dol op Dombo. Hij was anders dan andere en werd daar door gepest. Ik had altijd zo'n medelijden met hem. Ook vond ik hem super dapper dat hij durfde te vliegen. Ik moest ook altijd heel hard lachen toen hij dronken was en de roze olifanten zag.



Belle is een inspiratie voor me. Ze leerde me om niet te oordelen op hoe iets er uit zit, maar op de binnenkant. Op hoe iemand is. Daarbuiten leest ze heel veel, en dat vind ik ook tof. Ze is een sterke vrouw, en ik kijk nog altijd tegen haar op. Ik ben ook heel benieuwd naar hoe Emma Watson haar heeft neergezet!


Wie is jouw favoriete Disney personage?

Een reactie plaatsen