Dit kocht ik op Yalfest!

zondag 30 april 2017

Yalfest was niet alleen de plek om auteurs te ontmoeten, masterclasses te volgen en mede boeknerds te ontmoeten. Je kon er ook een hele hoop boeken en boek gerelateerde spullen kopen! Van te voren heb ik goed gespaard, en dit heb ik daar gekocht (en gekregen).


Bij de kraam van Celebrate Books kon je een hele hoop spulletjes scoren die in voorgaande boxen hadden gezeten. Maar wat nog leuker is, is dat je deze grote totebag voor tien euro kon kopen, met drie goodies er bij. Ik wilde de kleine totebag al ontzettend lang en was erg blij toen ik zag dat ze hem hadden. En daarbij nam ik ook nog twee boekenleggers.


Een boeknerd kan nooit genoeg boekenleggers, kaartjes en buttons hebben! En deze kreeg ik allemaal gratis! De boekenleggers van de Kids of Appetite lagen bij de signeertafel van David Arnold en je mocht ze gewoon pakken! Daarna ging ik nog naar de gratis goodie stand, en daar pakte ik twee kaartjes en de nieuwste Selectie boekenlegger. De button van de Voordelen vroeg ik bij de boekenwinkel, omdat ik het boek al in mijn goodiebag kreeg en de andere button heb ik zelf gemaakt.


Nog meer leuke spulletjes! Ik kocht een kaartje en buttons bij Emmy van Letters & Lights. Het gehaakte kwalletje vond ik zo schattig dat ik hem wel moest aanschaffen! Bij de stand van bookloveshop kocht ik deze schattige totebag en drie boekenleggers. En tot slot kocht ik nog Simon vs, de sticky notes voor in boeken en een leuke button bij de boekenwinkel kraam.


Mijn portemonnee is een stukje lichter, maar ik ben enorm blij met alle spulletjes die ik gekocht heb! 


Heb jij nog iets leuks gekocht op Yalfest?

Een reactie plaatsen