De Yalfest goodiebag

vrijdag 28 april 2017




Woensdag konden jullie al mijn verslag over Yalfest 2017 vinden. Spoiler alert: het was geweldig! Ik vertelde al dat we na de auteursinterview onze goodiebag kregen, en dat hij erg tof is! In deze blogpost laat ik zien wat er in zat.


De goodiebag zat propvol, onderranden met een hoop foldertjes. Zo zat er natuurlijk het programma boekje mét plattegrond in, de nieuwe boekenkrant, een kortingsbon voor de spreadthebooklove shop en nog een hoop andere leuke dingen!


Ook zaten er twee leesfragmenten in. Verder een paar leuke kaartjes, een notitieboekje van Eerste Leven, en tattoages van Carve the Mark in. En natuurlijk de gesigneerde bookplates van alle auteurs!



En misschien wel het leukste van allemaal: boeken!!! Het was al bekend dat er niet een, maar twee boeken in zouden zitten. Zo kreeg iedereen de Glazen Troon, maar het tweede boek was verschillend. Ik was dolblij om te zien dat ik de Voordelen van Onbeantwoorde Liefde van Becky Albertalli kreeg. Ik was eigenlijk van plan om deze, en Simon vs, aan te schaffen. Feest voor mij dus!

Ik ben echt super blij met de goodiebag, en applaus voor alle mensen die hem hebben samen gesteld en hebben ingepakt!


Wat vind jij het leukste uit de goodiebag?

Een reactie plaatsen