Boek blind dates quiz

zondag 16 april 2017






Boek blind dates! Ik denk dat bijna elke lezer wel van dit concept heeft gehoord. Ingepakte boeken met enkel wat kenmerken er op geschreven zodat je niet weet aan welk boek je gaat beginnen. Ikzelf heb een keer aan een boek blind date winactie meegedaan, en won het behind the scenes boek van Divergent. Dit vond ik zo leuk, en ik wilde er graag wat mee doen op mijn blog. Helaas is mijn budgt niet zo groot dat ik ook boek blind dates ga weggeven, maar ik kan er wel een soort quiz van maken!
Mijn idee was om enkel wat kenmerken van een boek op te schrijven, zodat mijn bloglezers het kunnen raden!



Boek 1

- Slapende koning
- Bomen die Latijn spreken
- Privé school
- Magie


Boek 2 

- Verdriet
- Feitjes
- Aquarium
- Deskundige


Boek 3

- Schoolbus
- Mixtapes
- Stripboeken
- Jaren 80


Boek 4

- Nep schelden
- Rouwen
- Slapende onderzeeër
- Vriendschap


Boek 5 

- Oceaan
- Zingen
- Onmogelijke liefde
- Moeilijke keuze


3 people left comments on: "Boek blind dates quiz"

  1. Boek 1: ???
    Boek 2: The Thing About Jellyfish
    Boek 3: Mosquitoland
    Boek 4: Kids of Appetite
    Boek 5: The Siren

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vul het aan, boek 3 is Eleanor & Park! Boek 1 zou ik ook niet weten.

      Verwijderen