Pyjamadagen - Boek recensie

zondag 5 maart 2017




Gebruik je nooit de snooze-functie van je wekker? Haal je altijd je deadlines? Besteed je je geld nuttig? UGH!!! GA WEG!! Dit boek is voor alle anderen. Het is een boek voor iedereen die er maar niet in slaagt volwassen te worden. Deze comics gaan over: - het verlangen om de hele dag in pyjama rond te lopen - de regelmaat waarmee je je bh's wast - goede en slechte relaties - te veel sharen op facebook - de onmogelijkheid op tijd te komen 


De stripjes van Sarah Anderson ben ik al eens tegengekomen op facebook of tumblr, en ik vond ze altijd al erg vermakelijk. Toen ik zag dat er een stripboekje van uitkwam werd ik heel enthousiast en ik wilde hem zo snel mogelijk in mijn handen hebben zodat ik er aan kon beginnen.
Het stripboek gaat over een meisje dat er maar moeilijk mee heeft om echt volwassen te worden, en te maken heeft met de dagelijkse problemen van een puber meisje. 

Ik heb echt genoten van dit boek! De tekeningetjes zijn heel leuk en de situaties zijn vaak heel herkenbaar. Zoals het ruiken van een boek, onzeker zijn, volwassen worden en nog veel meer. Ik heb meerdere keren hardop gelachen. 

Dit boekje zou je in een keer kunnen uitlezen, maar ik vind het leuk om hem er af en toe bij te pakken en er even doorheen te blader. Ideaal voor op je nachtkastje als je even in een leesdip zit en gewoon iets simpels wil lezen. Het is gewoon hartstikke vermakelijk en ik hoop dat er in de toekomst nog meer zullen komen!







Titel: Pyjamadagen
Auteur: Sarah Anderson
Uitgeverij: Lannoo
Aantal pagina's: 112
Sterren: 5/5

*Gekregen als recensie exemplaar

Een reactie plaatsen