Nieuw Leesvoer

woensdag 1 maart 2017




Aangezien ik het niet zo ruim heb, en niet heel vaak recensie exemplaren aanvraag heb ik zelden nieuwe boeken. Maar, plots realiseerde me ik dat ik in februari vijf nieuwe had. Een aantal heb ik gekregen, en een is zelf gekocht. Vandaag deel ik mijn vijf nieuwe boeken.





Carve the Mark was mijn eerste nieuwe aanwinst van februari, en kreeg ik als recensie exemplaar. Ik was er ontzettend benieuwd naar omdat er zoveel over werd gepraat, en van de Divergent serie had ik enorm genoten. Mijn recensie staat al online, en die kun je hier lezen. 



Dit boek heb ik eigenlijk al, maar dan in het Nederlands. Het is geen verrassing meer dat Suzy en de Kwallen mijn favoriete boek is, en ik houd er zoveel van dat ik hem ook in het Engels heb aangeschaft. In de toekomst wil ik dan ook graag deze versie gaan lezen, want ik ben heel benieuwd of het verhaal me nog beter zal raken in de originele taal. 



Van Onverschrokken had ik al veel gehoord, en ik wist dat de auteur naar yalfest zou komen. Mijn nieuwsgierigheid nam het over, en ik vroeg hem aan als recensie exemplaar. Ik ben hem momenteel aan het lezen, en ik vind het echt geweldig! Ik zal er nog niet te veel over vertellen, dat kun je zo snel mogelijk in mijn recensie lezen. 



Ook Gena Showalter zal naar yalfest komen. Ik was eigenlijk van plan om dit boek bij de bieb te gaan lenen, maar toen kwam ik op de dag van uitkomst de paperback tegen. Mijn moeder was zo lief om hem voor me te kopen en daar ben ik heel blij mee! Ik ben er enorm benieuwd naar!



Toen ik het persbericht van dit boek kreeg werd ik enorm enthousiast, want deze stripjes zijn zo leuk! Als echte boeknerd wilde ik hem hebben, en ik vroeg hem aan als recensie exemplaar. Hij ligt op mijn nachtkastje en ik lees elke avond een paar bladzijdes. Ik houd me in omdat ik er zo lang mogelijk van wil genieten. Ook hier zul je snel een recensie van lezen.


Heb jij nog nieuw leesvoer in februari gekocht/gekregen?

1 people left comments on: "Nieuw Leesvoer"

  1. In februari heb ik stiekem alleen de gedichtenbundel van Tim Hofman gekocht, maar dat vind ik op zich al een mooie haul.
    Wat een geweldige haul heb je! Ik wil bijna alle boeken die je nieuw hebt ook graag kopen/lezen 😍

    BeantwoordenVerwijderen