Nieuw leesvoer Maart

vrijdag 31 maart 2017




Ook in maart mocht ik wat nieuwe boeken aan mijn boekenkast toevoegen!



Titans kreeg ik opgestuurd als recensie exemplaar, hier kun je mijn recensie lezen. Het boek gaat over Astrid die, omdat haar familie het geld nodig heeft, mee gaat doen aan de Titanenrace op een mechanisch paard.


Na Cinder werd ik erg nieuwsgierig naar Scarlet, zeker omdat Roodkapje mijn favoriete sprookje is, en daar is het boek op gebaseerd. Ik ben erg benieuwd naar hoe het verhaal verder gaat.


Tim Hofman schreef een indrukwekkende gedichtenbundel, en ik was heel blij toen ik een gesigneerd exemplaar won bij Bruna. Ik heb er veel inspiratie uit kunnen halen en hoop op een dag mijn eigen gedichtenbundel uit te kunnen brengen.
Mijn recensie kun je hier lezen.


Vanaf het moment dat ik hoorde dat Blossom Books dit boek ging uitgeven was ik heel enthousiast. Ik hoorde heel veel goeds over David Arnold en zijn boeken. Ik was benieuwd hoe Vic met de dood van zijn vader zou om gaan, en ik ben erg blij dat ik hem heb leren kennen. Mijn recensie, waar ik erg trots op ben, kun je hier lezen.



Welke boeken heb jij deze maand aan je boekenkast kunnen toevoegen?

Een reactie plaatsen