Mijn verjaardags cadeaus!

woensdag 15 maart 2017


Afgelopen maandag, 13 maart, was ik jarig! Ik werd 20 jaar! Ik ben gewoon geen tiener meer, en daar moet ik nog steeds even aan wennen.
Zondag heb ik het meer gevierd, lekker met mijn gezinnetje. We hebben een boswandeling gemaakt, een appeltaart gebakken en het gewoon gezellig gehad. 
Veel cadeautjes zijn het niet, maar ik ben er ontzettend blij mee!


 Aan mijn stiefvader vroeg ik het nieuwe album van Ed Sheeran, en die kreeg ik ook! Ik vind de artwork heel mooi en heb al meerdere keren naar de liedjes geluisterd!



Aan mijn moeder vroeg ik De Kids of Appetite, een boek die ik heel graag wilde hebben. Ik was dus heel blij toen ik het cadeautje open maakte, en ik kan niet wachten om hem te gaan lezen!




Al sinds ik een stuk jonger was houd ik al van deze serie. Ik keek het altijd met mijn vader op tv. We lagen beide in een deuk en mijn vader kon hele goede impressies doen van General Iroh.
Ik wilde de dvd box al een tijdje, aangezien ik geen goede versies kon vinden op het internet. Ook hier ben ik enorm blij mee!


Van mijn stiefzusje kreeg ik nog een zelfgemaakte slinger, en mijn buurman gaf me 10 euro! Het was een erg rustige verjaardag, maar ik heb enorm genoten en ben enorm blij met mijn cadeaus!

2 people left comments on: "Mijn verjaardags cadeaus!"