Favoriete Disney scenes

vrijdag 24 maart 2017




Deze maand deelde ik al mijn favoriete Disney side kicks, en dat vond ik heel leuk. Deze keer ga ik mijn favoriete Disney scenes delen.


Eerder vertelde ik al dat Tarzan mijn favoriete Disney film is, maar een van mijn favoriete scenes zit er ook in. Namelijk in het liedje Strangers Like Me, als Tarzan Jane mee neemt in de jungle en ze aan lianen gaan zwaaien. Sowieso vind ik dat liedje heel veel toevoegen, maar ik kreeg altijd het gevoel dat Tarzan daar verliefd werd op Jane. Ik vind het ook mooi dat hun liefde niet uit het niets komt, maar je echt ziet dat ze verliefd op elkaar worden.



Dit is vast en zeker de favoriete van vele. Het moment dat alle lantaarns de lucht in gaan en Rapunzel en Eugene een mooi moment delen (en zingen). Het zijn de lantaarns die er zo mooi uitzien en ik vind het liedje ook mooi om naar te luisteren.



Ik kan deze scene bijna helemaal uit mijn hoofd, vooral het stukje met Bloempje. Ik vond het altijd zo schattig hoe Bambi leerde praten en hoe Stampertje hem hielp. Bambi is dan ook een van mijn favoriete personages en veel mensen zeggen dat ik het meest op hem lijk van alle Disney personages.



Up kijk ik eigenlijk nooit, maar deze scene staat op youtube en die kijk ik erg graag. Het is best wel verdrietig, maar ook heel mooi. Carl en Ellie houden heel veel van elkaar en je ziet dat hun leven niet perfect, maar wel erg mooi is. En het muziekje wat er onder zit zorgt er wel voor dat ik bijna altijd moet huilen.


Wat is jouw favoriete Disney scene?

3 people left comments on: "Favoriete Disney scenes"

  1. Al deze scenes vindt ik ook echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb bij die scene van Tangled een traantje gelaten: zo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen