Fast Favourite Five

zondag 26 maart 2017







Samen met Anne van Anneother Book kwam ik op dit leuke idee. In het boek Alles Wat je Lief is heeft Olly een spelletje bedacht voor Maddie. Hij noemt vijf onderwerpen op, en zij moet zo snel mogelijk haar favoriete opnoemen. Anne en ik gaan dit ook doen, met de volgende vijf onderwepen.



Boek 




Hier hoefde ik niet lang over na te denken, want dat is nog steeds Suzy en de Kwallen! Ik houd echt enorm van dat boek en het zal lastig zijn om dat te verslaan.




Woord


Ik denk dat dat 'gezellig' is. De betekenis is erg mooi en iedereen weet dat het iets goeds betekend. En, ik vind het ook gewoon leuk om uit te spreken.




Kleur


Geel! Het is een vrolijke kleur en doet me denken aan de lente en de zomer. Het liefst is hij dan een beetje pastel geel. Ik word er heel blij van!



Ondeugd *negatieve eigenschap


Het liefst wil ik een ondeugd voor mezelf kiezen, maar ik ben best wel braaf eigenlijk. Toen ik een jaar of negen was woonde ik boven de Bakkerij van mijn ouders, midden in het centrum. Ik was een meisje dat erg van kleine frutsels hield, dus elke keer als ik zakgeld kreeg, gaf ik dat meteen uit. Ik had dus een enorme gat in mijn hand.

Maar nu ik wat ouder ben kan ik alleen bedenken dat ik een lastige eter kan zijn. Als er champignons in mijn eten zitten vis ik die er uit en dat heb ik met nog meer eten. Dat is echt het enige wat ik kan bedenken.


Persoon


Die is niet lastig. Hij is dan wel overleden, maar mijn vader is de mooiste man die ik ooit heb leren kennen. Hij had een hart van goud en was er altijd voor me. Samen hadden we de grootste lol, we keken graag naar sport en naar Avatar. Ik houd enorm van hem en zal dat altijd blijven doen!






En dat waren ze dan! Ben je benieuwd naar Anne haar antwoorden, klik dan hier om haar blogje te lezen.



Wat is een ondeugd van jou?

2 people left comments on: "Fast Favourite Five"

  1. Wat een geweldig leuke antwoorden!! Die laatste was wel enorm schattig tbh

    BeantwoordenVerwijderen