The Throwback Book Tag

zondag 12 februari 2017




Afgelopen woensdag tagede Anne mij in haar blogpost. En aangezien ik de laatste dagen echt niet wist wat voor blogje ik kon schrijven, kwam dit echt als een redding! Het blogje van Anne kan je hier vinden.
Ik heb de vragen wel vertaald naar het Nederlands, maar bij Anne kun je ze in het Engels vinden.




Een populair boek dat je nog niet hebt gelezen

Dat zijn er zoveel! Game of Thrones, Percy Jackson, Lord of the Rings (wat ik wel snel wil gaan doen) en nog zoveel meer. Maar ik probeer me niet te hechten aan boeken die populair zijn, maar lees alleen boeken die ik zelf heel graag wil lezen (duh). Ik wil niet een boek lezen omdat het populair is.


Een boek dat in 2016 uitkwam, maar je nog niet gelezen hebt

Riders, The Jewel, Verdwenen, Tienduizend Hemels Boven Jou, Harteloos en wederom nog zoveel meer. Deze boeken wil ik ontzettend graag lezen, maar er zijn ook nog zoveel andere boeken! Oh, the struggles! 

Een boek van een van je favoriete auteurs die je nog niet gelezen hebt

Maggie Stiefvater heeft nog een spin-off boek van De Wolven van Mercy Falls geschreven en dit boek gaat over Cole. Sinner is niet vertaald, maar ik heb de laatste twee boeken van The Raven Cycle ook in het Engels gelezen, en daar had ik geen probleem mee.

Een boekserie die je nog niet hebt uitgelezen

Dit is volgens mij nog maar twee keer gebeurd. Bij The Maze Runner serie stopte ik na het eerst boek. Het idee vind ik ontzettend tof, maar ik vond het heel moeilijk om er doorheen te komen en ik had geen behoefte om aan deel twee te beginnen. En de Twilight serie stopte ik halverwegen het tweede boek want ik irriteerde me enorm aan het hoofdpersonage en aan hoe het verhaal liep.

Een boek dat je al meer dan vijf jaar niet gelezen hebt

Hmm, tellen al mijn kinderboeken? Nee? Oke. Om eerlijk te zijn heb ik de Harry Potter boeken al een tijdje niet opgepakt, en dat komt doordat er zoveel boeken zijn die ik nog wil lezen. Ik wil Harry Potter dolgraag weer een keer lezen, want ik houd er zoveel van.



En dat was het dan! Dankjewel Anne voor het taggen! En ik wil natuurlijk ook iemand taggen, en ik ga voor Nienke! Ik hoop dat je tijd hebt nu je bezig bent met je leesportretten!







4 people left comments on: "The Throwback Book Tag "

  1. Percy Jackson is echt heel leuk Nicky! Het is zo grappig, spannend en vol mythische figuren :D Echt de moeite waard om aan te beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan zal ik de boeken maar snel eens gaan oppakken! ^_^

      Verwijderen
  2. Nicky, ik weet zeker dat je enorm zal genieten van Percy Jackson! Probeer de boeken snel te lenen bij de bieb :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben nu zelf ook wel benieuwd geworden naar Percy Jackson, wie weet ga ik daar binnenkort aan beginnen. En ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar Game Of Thrones is echt vet! Bedankt voor het taggen, ik ga de tag in gedachten houden, maar voorlopig eerst leesportretten :)

    BeantwoordenVerwijderen