Tee Bee Ahr #3

zondag 26 februari 2017




De afgelopen tijd had ik niet echt een fysieke tbr stapel, aangezien ik niet veel boeken kocht of kreeg. Maar de afgelopen tijd is er toch een klein stapeltje ontstaan, en die ga ik vandaag delen!




Gebruik je nooit de snooze-functie van je wekker? Haal je altijd je deadlines? Besteed je je geld nuttig? UGH!!! GA WEG!! Dit boek is voor alle anderen. Het is een boek voor iedereen die er maar niet in slaagt volwassen te worden. Deze comics gaan over: - het verlangen om de hele dag in pyjama rond te lopen - de regelmaat waarmee je je bh's wast - goede en slechte relaties - te veel sharen op facebook - de onmogelijkheid op tijd te komen 

De korte stripjes van Sarah Anderson had ik al wel eens voorbij zien komen, en ik vond ze altijd erg vermakelijk. Toen ik zag dat er een stripboekje van was uitgekomen was ik heel enthousiast, ik wilde het super graag hebben. Pyjama Dagen kreeg ik als recensie exemplaar opgestuurd, en ik ga er elke dag een paar stripjes van lezen!



In een futuristisch Nieuw-Beijing leven mensen en androïden door elkaar. Cinder, een getalenteerde monteur, is een cyborg en daardoor een tweederangsburger. Ze woont bij haar valse stiefmoeder, die haar beschuldigt van de ziekte van haar dochter. Maar Cinders stiefzusje is geen uitzondering: er woedt een dodelijke plaag in Nieuw-Beijing, die de bevolking verwoest.
Als prins Kai opeens in haar werkplaats staat, verandert Cinders hele leven. En het laatste wat ze had verwacht, is dat ze het middelpunt van een intergalactische strijd zou worden. Cinder zal moeten kiezen tussen plicht en vrijheid, loyaliteit en verraad - maar om de toekomst van haar wereld te beschermen, zal ze eerst de geheimen uit haar verleden moeten ontrafelen.


The Lunar Chronicals is op dit moment een bekende serie in boekenland, en ook ik ben er erg enthousiast over. Cinder kocht ik op de Cinder release party, maar ik ben er nog altijd niet aan toegekomen. Ik ben enorm nieuwsgierig naar deze moderne sprookjeswereld!




Als iemand tegen Alice had gezegd dat haar hele leven binnen een seconde totaal zou veranderen, dan zou ze hard hebben gelachen. Toch was er niet meer voor nodig. Eén seconde. Eén keer met je ogen knipperen, één keer ademhalen, één hartslag, en alles wat ze kende, iedereen van wie ze hield, was verdwenen. Haar vader had gelijk. De monsters bestaan echt. En nu is ze haar hele familie kwijt. Zogenaamd door een auto-ongeluk, maar zij weet wel beter. De zombies hebben haar ouders en zusje vermoord. En hun moordlust kent geen grenzen. Om uit handen te blijven van die griezels, moet Alice leren hoe ze tegen ze moet vechten. En hiervoor moet ze haar leven toevertrouwen aan de grootste bad boy van school, Cole Holland...

Alice in Zombieland had ik jaren geleden al op het oog, maar doordat er zoveel andere boeken zijn heb ik hem nooit opgepakt. Maar toen hoorde ik dat Gena Showalter naar Yalfest komt en ik wil graag al de boeken van de Yalfest auteurs gelezen hebben. Dit boek kreeg ik als een cadeautje van mijn moeder!
Ik ben ze benieuwd hoe de zombies in dit boek gaan zijn en wat voor personage deze Alice is.




Welke boeken liggen op jouw tee bee ahr?

2 people left comments on: "Tee Bee Ahr #3"

  1. Pyjamadagen lijkt mij ook superleuk! Veel leesplezier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zo benieuwd naar Cinder! Ook Pyjamadagen lijkt me erg leuk :). Laat me weten wat je van Pyjamadagen vindt!!

    BeantwoordenVerwijderen