Boeken die ik wil herlezen

vrijdag 24 februari 2017






Soms lees je een boek waar je zo van geniet dat je het eigenlijk nog eens wil lezen. Maar die tbr stapel ligt er ook nog, dus eigenlijk kom je er niet aan toe. Nu heb ik besloten dat ik dit jaar een paar boeken wil gaan herlezen.





Eleanor & Park las ik ongeveer twee jaar geleden. en ik vond het geweldig. Het speelt zich af in de jaren 80 en dat vind ik zo tof, want dat zie je bijna niet meer in (moderne) ya boeken. Als ik aan het boek denk krijg ik een heel fijn gevoel.



Liefdesbrieven aan de Sterren las ik vorig jaar nog. Het is zo'n mooi, emotioneel boek. Het zijn eigenlijk allemaal brieven die Laurel schrijft aan overleden personen en het heeft toen heel veel met me gedaan.



Maggie Stiefvater heeft een aantel series geschreven, maar ook aan standalone. Dodenrit heeft die unieke wending waar Maggie zo goed in is, en daar houd ik van.



Het Nachtcircus is gewoon magisch. Dit boek gaat over een magische wereld in onze wereld, en ik heb er zo van genoten. Dit is zo'n boek dat nog tijden bij je blijft.



Welke boeken wil jij dit jaar herlezen?

1 people left comments on: "Boeken die ik wil herlezen "

  1. POEOOEIOEOEOEOEESSS
    Ik wil dit jaar de Harry Potter serie opnieuw lezen, maar dan in het Engels!

    BeantwoordenVerwijderen