A few of my favourite things

woensdag 15 februari 2017



De afgelopen tijd heb ik wat nieuwe dingen gekocht, gekregen en gemaakt en dat zijn nu mijn favoriete dingen geworden!





Door een blogje van een tijdje terug is het al duidelijk dat ik mokken spaar, en er ook een aantal heb. Deze mok is mijn nieuwste aanwinst, en ik vind hem geweldig! Niet alleen is de mok zelf fijn om vast te houden, en ik kan er veel thee uit drinken. Maar de aankleding is ook nog eens leuk! Aan de buiten kant staat de tekst 'Good morning beautiful', wat natuurlijk enorm schattig is. Maar als je je thee op hebt, zie je op de bodem 'you've just been poisoned' staan. Ik kan niet wachten tot ik bezoek krijg en thee kan geven in deze mok!




Sinds ik Suzy en de Kwallen heb gelezen is het mijn favoriete boek, maar dat had ik al verteld. Nu was ik laatst in een boekenwinkel, en ik kwam de Engelse editie tegen. Ik wil al een tijdje mijn favoriete boeken in het Engels hebben, dus ik kon hem niet laten liggen. De cover is echt heel mooi, en het is een fijne, kleine paperback. Ooit wil ik hem in het Engels gaan lezen!




Disney en lezen zijn twee van mijn favoriete dingen, en nu zijn ze gecombineerd! Op facebook volg ik de officiele pagina van Winnie the Pooh en daar zag ik een foto van een Pooh boekenlegger. Ik werd zo enthousiast, en al helemaal toen ik zag dat ik ze kon uitprinten. Dat heb ik gedaan, waarna ik ze plastificeerde en uitknipte.De artwork is zo lief, en de Winnie the Pooh en Peter Pan boekenleggers zijn mijn favoriete  Hier kan je ze vinden.



Dit is natuurlijk een favoriete van vele. De twinmarkers van de Action zijn heel populair, en ik was dolblij dat ik een setje kon bemachtigen. Het zijn alcohol markers, en lijken veel op copic markers. Helaas zijn die enorm duur, en dit is dus een mooi alternatief. Ik heb ze getest en ze bevallen me heel goed. Ik kan niet wachten tot ik inspiratie krijg en kan beginnen met tekenen!




Ik ben iemand die graag muziek op de achtergrond heeft, en dan het liefst akoestisch, rustig en een beetje vrolijk. Ik heb een hoop leuke liedjes gevonden, en heb op youtube een playlist gemaakt die ik graag afspeel tijdens het bloggen of afwassen.


Wat zijn jouw favorieten van dit moment?

2 people left comments on: "A few of my favourite things"

  1. De markers van de Action vind ik ook erg goed! Ik hoop nu veel vaker te gaan tekenen zodat ik ze kan gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die boekenleggers zijn zo leuk! De rest ook trouwens. De makers van de Action heb ik ook en ik gebruik ze erg graag voor tekeningen :)

    BeantwoordenVerwijderen