Mini shoplog

zondag 29 januari 2017




Vorige week zondag was ik naar de Mad Hatter Tea Party gegaan. Maar toen dat was afgelopen ging ik nog even met mijn moeder en stiefvader de stad in omdat ik een nieuwe broek nodig had en nog wat andere kleding wilde halen.




Dit leuke bloemetjes shirt zag ik bij de Pieces voor de helft van de prijs.


Ik wilde al een tijd een nieuw spijkerjasje, en ik vind deze bij de H&M.




Dit shirt zag ik ook bij de H&M, en ik vond hem echt heel tof. De tekeningetjes en tekst zijn geborduurd.
Ik had ook nog een zwarte broek gekocht bij de H&M, maar ik ben vergeten om foto's te maken.


Met deze schoenen ben ik echt heel blij. Ze zijn zo tof en zitten heerlijk! Deze vond ik bij de Van Haren.




4 people left comments on: "Mini shoplog"

  1. Je schoenen zijn echt hele erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ik was zo gelukkig toen ik ze zag, en ze waren ook helemaal niet duur!

      Verwijderen
  2. Wat een geweldig shirt van de h&m, ik denk dat ik binnenkort ook eventjes ga kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De grijze kleur vind ik je heel mooi staan, leuk shirtje! Je schoenen zien er ook tof uit!

    BeantwoordenVerwijderen