Mad Hatter Tea Party

vrijdag 27 januari 2017





Afgelopen zondag ging ik (in mijn eentje) naar de Cinder boek release party/Mad Hatter Tea Party van Blossom Books. Op twitter en facebook werd al heel veel leuks verteld van wat we allemaal konden verwachten, en ik had er enorm veel zin in.




Toen ik aankwam waren er al een aantal meiden. Heel veel meiden hadden zich leuk verkleed, of hadden een leuk hoedje op. Ik had konijnen oren meegenomen.
Toen ik binnenkwam stond ik een beetje te trillen. Ook van de kou, maar vooral omdat ik zenuwachtig was. Maar ik herkende al gauw het meisje die ik via de Hopeful facebook groep had leren kennen en ik mocht bij haar en haar vriendin zitten.



En toen begon het! We werden enorm leuk ontvangen met een kleine toespraak, en daarna mochten we thee gaan drinken. Er werd nog wat verteld over de prachtige taart waarvan we later een stukje mochten pakken. Hij was erg lekker, maar wel heel zoet.

Van te voren was ik heel nerveus over wie er allemaal kwamen, maar dat was nergens voor nodig want de meiden waarmee ik aan tafel zaten waren zo lief en leuk! We hebben veel gekletst en gelachen. En terwijl we thee dronken en taart aten was er een leuke quiz met een sprookjes thema. Voor de antwoorden moest je je hoedje op of af doen. Er waren twee rondes en de prijzen zijn naar twee andere meiden gegaan.



En toen was er een soort van vrije tijd, terwijl andere groepjes om de beurt een speurtocht deden (waarvan de prijs een bookplate van Marrisa Meyer was). In de goodiebag (waar nog een blogje van online komt) zat een blanco mok, en op de tafel lagen allemaal stiften. We mochten dus onze eigen mok versieren, en dat was echt heel leuk. Ik heb op de mijne de tekst 'I do believe in fairies. I do, I do.' gezet.

En toen was ons groepje aan de beurt voor de speurtocht. De bedoeling was dat je door middel van hints door de winkel heen ging. Elke hint bracht je naar een andere boek van de winkel, waar dan een nieuwe hint in zat. Het ging op tijd waardoor we allemaal begonnen te rennen, Onze tijd was ongeveer zeven minuten, en wij waren een van de twee groepjes die de speurtocht had gehaald. En nog leuker, want ons groepje had ook nog eens gewonnen! Hup team konijn!



Ik heb ook nog twee dingetjes gekocht. Natuurlijk Cinder! En Emmy van Zon en Maan was er met haar geurkaarsen en daar wilde ik er graag een van hebben. En om in het thema te blijven koos ik voor Cinder.





En toen was het eigenlijk al voorbij. Ik heb echt een ontzettend leuke ochtend gehad en het was zo gezellig met iedereen. Ik heb nieuwe mensen leren kennen, een hele leuke goodiebag gekregen en enorm genoten.

2 people left comments on: "Mad Hatter Tea Party"

  1. Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! Je aankoopjes zijn érg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zag weer een blij en gelukkige Nicky op de terugweg...

    BeantwoordenVerwijderen