Lovely Time With Nicky 2 jaar!

woensdag 25 januari 2017




Hoera!! Vandaag bestaat mijn blog twee jaar! 


Het heerlijke taartje wat je ziet is eigenlijk nog van mijn verjaardag, maar het leek me een leuke foto voor dit blogje. Het is namelijk feest! Twee jaar geleden plaatste ik mijn eerste blogpost waarin ik mezelf voorstelde. Ik weet nog dat ik het heel erg spannend vond. Ik begon mijn blog om mezelf bezig te houden, maar ook omdat ik wilde vertellen wat ik leuk vind. Zo schrijf ik al twee jaar over boeken, fotografie, creativiteit en nog veel meer.

Mijn blog heeft me best veel gebracht. Het mooiste is toch wel de nieuwe vrienden die ik heb gemaakt en ook blijf maken. Het is zo leuk om mensen te ontmoeten die de zelfde hobby's en passies hebben als ik.
En nog iets waar ik stiekem best blij mee ben is dat ik de mogelijkheid heb om recensie exemplaren te mogen ontvangen. Deze boeken lees ik met liefde en ik schrijf er maar al te graag recensies over. Schrijven voor mijn blog is iets wat ik zo graag doe! 

En ik wil iedereen die de tijd heeft genomen om mijn blog te lezen enorm bedanken. Het geeft zo'n goed gevoel als mensen leuke reacties achter laten op iets waar ik veel tijd in heb gestoken. Ik schrijf al twee jaar met liefde voor mijn blog en zal dat ook nog heel lang gaan doen!



3 people left comments on: "Lovely Time With Nicky 2 jaar!"