Little DIY - Muur collage

woensdag 11 januari 2017




Een tijdje terug plaatste ik een diy waarin ik liet zien hoe ik een kaartenslinger maakte. Deze heeft er een hele tijd gehangen, en ik heb zelfs nog een andere gemaakt. Maar na een tijd vond ik hem toch te rommelig worden. En ik zag bij heel veel mensen een muur collage, dat wilde ik ook heel graag!


Benodigdheden:
- Leuke plaatjes (uitgeprint of uit een tijdschrift)
- Kaartjes
- Foto's
- En eventueel kleine frutsels zoals origami figuurtjes


Wat moet je doen:

Eigenlijk is het heel simpel. Je legt de plaatjes en kaartje die je hebt voor je uit om te bepalen hoe je ze wilt ophangen. En als je dat hebt gedaan plak je ze op me plakband of washitape. Je kan zo creatief zijn als je wilt. Et voila! Je muur collage is klaar!

Ikzelf heb gekozen voor een paar plaatjes die ik heb uitgeprint. Daarnaast had ik ook nog wat foto's en kaartjes. En ik ben wat creatiever geweest en heb zelf een kaartje met een quote en een origami slinger gemaakt. Ik ben ook in een bepaald kleur thema gebleven. Zoals je kunt ziel is dat geel.




2 people left comments on: "Little DIY - Muur collage"

  1. Heel leuk zeg vooral die getekende kaartjes vindt ik hele mooi!

    BeantwoordenVerwijderen