Hier werd ik blij van

zondag 8 januari 2017







Zoals sommige mensen wel weten heb ik vaak kleine obsessies waar ik heel blij van kan worden. Meestal houd ik ze voor mezelf, maar het leek me erg leuk om die dingen een keer te delen. Dus hier zijn de dingen waar ik de laatste tijd erg blij van werd.





Rusty Clanton.

Rusty Clanton is een muzikant op Youtube. Hij covert veel liedjes, maar schrijft er zelf ook een hoop. Ik vind zijn stem heel fijn om naar te luisteren, het is net iets anders dan bij anderen. Hij heeft ook een speciale manier om liedjes te coveren of te schrijven en daar word ik dan verliefd op. 



Ed Sheeran 

Ed Sheeran is al jaren mijn favoriete zanger. Ik vind zijn muziek echt heerlijk om naar te luisteren, maar daarbuiten is hij ook gewoon een geweldig persoon. Mijn droom is dan ook om ooit naar een concert van hem te gaan.
Het afgelopen jaar was hij weg. Hij was niet op social media en liet dan ook niets van zich horen. Maar in eens plaatste hij kleine sneak peeks van zijn nieuwe album. Ik was heel blij, maar dacht dat het nog wel even duurde. Ik had het fout, want het duurde maar een week! En nu zit ik de hele tijd naar zijn nieuwe nummers (op dit moment twee) te luisteren en ik houd er enorm veel van.



Geel

Geel is al zolang ik me kan herinneren mijn favoriete kleur. Vroeger vonden mensen dat nogal gek, maar ik merk dat de kleur steeds populairder wordt en ook heel vaak terug komt in de wereld. Meer kleding en ook spullen zijn geel. Zo heb ik een gele stoel gezien die ik ontzettend graag wil hebben als leesstoel. Maar ik wil bijvoorbeeld ook een muur in mijn kamer geel hebben. Geel maakt me vrolijk!



Winnie de Poes


Sinds een maandje heb ik een rode kitten en ik ben dol op hem. Hij is zo'n lieve en leuke kat! Het ene moment kan hij ontzettend druk zijn en doet hij me denken aan een Niffler, en het andere moment is hij heel rustig en ligt hij lekker bij me te spinnen. Ik houd enorm veel van dit beestje.




Creatief zijn

Dit heb ik altijd al leuk gevonden, maar ik merk dat ik er de laatste tijd meer zin in heb. Het kan van alles zijn. Een kleine tekening, een origami vriendje, een gedichtje of een pagina in mijn Wreck This Journal.  Het is gewoon zo leuk om bezig te zijn en iets te maken. En het hoeft niet eens mooi te zijn.




Blij zijn


Sinds een poosje kost het mij veel moeite om gelukkig te zijn, en als dat lukt geeft me dat een extra goed gevoel. Het is dan net iets specialer dan normaal.





Waar werd jij laatst blij van?



3 people left comments on: "Hier werd ik blij van"

  1. Mooi artikeltje! Valt me ineens op dat je een soort van nieuwe blog lay-out hebt, heel mooi (en natuurlijk met geel :D)

    BeantwoordenVerwijderen