Een hoop feitjes over mij!

vrijdag 6 januari 2017




Sommige weten wel dat ik erg van feitjes houd, ik heb er een heel blogje over geschreven. Maar, er zijn ook een hoop feitjes over mij die ik graag met jullie wil delen. Dus hier, een hoop feitjes over mij!



'Boon' vind ik een heel leuk woord, maar bonen zelf vind ik niet lekker.


Er is geen moment in mijn leven geweest dat ik geen huisdier had.


Ik ben half wees.


Geel is mijn favoriete kleur.


Als ik iets grappigs wil vertellen verstaat niemand mij omdat ik zelf moet lachen.


Ik houd al zolang ik me kan herinneren van boeken.


Door mijn vader ben ik van Harry Poter gaan houden.


De sorteerhoed plaatste mij in Hufflepuff en daar voel ik me erg thuis!


Door een verhaaltje van Annie M.G. Schmidt noem ik elke spin Sebastiaan.


Als kind maakte ik heksensoep en sleep ik takjes. Zo deed ik of ik een heks was.


Ik nies altijd twee keer achter elkaar, geen mooi weer morgen.


Ooit viel ik in slaap in een plas water.


Het gebeurt best wel vaak dat ik gesprekken voer in mijn hoofd met niemand. Meestal in het Engels.


Mijn hond koos mij. Terwijl alle andere puppy's wegkropen rende hij op me af.


Ik heb heel vaak kleine obsessies die best snel voorbij zijn.

Als ik mijn hond uitlaat, lopen mijn katten vaak mee.


Ik doe mijn best om niet op uiterlijk te oordelen. 


Boerenkool is mijn favoriete eten.


Mijn sterrenbeeld is vissen.


Suzy en de Kwallen is mijn favoriete boek.


Ik word erg verlegen van complimentjes.


Mijn vader is mijn held.


Mijn favoriete getal is 2.


 Ik wil heel graag moeder worden.


Winnie the Pooh is mijn favoriete personage ooit.


Elke muis die ik vroeger had noemde ik Sabientje.


Ik ben chronisch ziek.


Vroeger gingen mijn vader en ik wel eens midden in de nacht wandelen in de bossen als het gesneeuwd had.


Creatief bezig zijn doe ik graag.


Ik geniet van de kleine dingen.


Ik krop alles op en denk erg veel na.


Ik ben dol op feitjes!

Een reactie plaatsen