Dit las ik in 2016!

zondag 1 januari 2017




Ik ben niet iemand die een reading challenge voor zichzelf maakt, want ik wil er geen opgave van maken. Maar aan het einde van het jaar ben ik toch wel trots op het aantal boeken dat ik heb gelezen. Dit jaar zijn het er 31, en dat zijn er 12 meer dan vorig jaar. Hoera voor productiviteit! Ik ga per maand laten zien wat ik heb gelezen in 2016.


In februari las ik vier boeken uit, te beginnen met het Bottenseizoen en Rode Koningin. Fantastic Beasts and Where To Find Them (het schoolboek) las ik omdat ik wist dat eind 2016 de film zou komen. En daarna las ik De Prins en de Lijfwacht.



In maart las ik twee boeken. De Dromendieven van mijn favoriete auteur, en Ik & Simon, de verhalenbundel van Simon Keizer.



Ook in april las ik twee boeken. Liefdesbrieven Aan de Sterren en De Koningin & de Favoriet.




Mei was een erg productieve maand en las ik zes boeken! Verrijzing,  Hof van Doorns en Rozen,  de Kroon, The Last Of Us American Dreams, Blue Lily Lily Blue en The Raven King, 




In juni las ik Waar het Licht is, een van de boeken die heel veel met me deed.



In juli las ik twee boeken die ik erg goed vond, maar toch niet geweldig. Alles Wat Je Lief is en  Eenzaam en Extreem Ver Weg.





Ook september was een goede lees maand. Daarin kreeg ik ook nog eens mijn eerste recensie exemplaar, Hof van Mist en Woede . De Appeltaart van Hoop  is een van mijn favoriete. Verder las ik De Afstand Tussen Jou en Mij, 3PAK en De Graces.


In oktober las ik twee toffe boeken. Wink Poppy en Midnight en Duizend Stukjes van Jou.


November was ook een goede leesmaand. Hierin las ik Siren en De Beste Beer van de Wereld. Suzy en de Kwallen is mijn favoriete boek van dit jaar, Ook las ik Sterrenstof en  Let It Snow. 


En tot slot las ik een heel leuk boek. My True Love Gave to Me.




En dat waren ze dan, de 31 boeken die ik in 2016 las. Voor veel misschien weinig, maar voor mij veel. Ik heb heel veel leuke boeken ontdekt!

Een reactie plaatsen