Kerst verlanglijstje

zondag 18 december 2016




Volgende week is het kerst, en elk jaar liggen er wel een paar cadeaus voor mij onder de boom. Dit jaar heb ik een lijstje gemaakt met boeken die ik eventueel zou willen. Er ligt al een cadeautje onder de boom voor mij, maar ik wilde mijn verlanglijstje ook hier delen.






Dit boek heb ik al meerdere keren in de boekenwinkel gezien, zelfs voordat ik de film had gezien. Toen wilde ik nog niet weten wat er in stond, maar nu ik de film heb gezien ben ik wel enorm benieuwd. In de boekenwinkel heb ik even snel kunnen kijken, maar het lijkt me toch leuker om hem in mijn boekenkast te hebben zodat ik er altijd door heen kan bladeren en hem kan lezen!




Nog een Harry Potter boek, maar dan de geïllustreerde versie van Chamber of Secrets. Deel een heb ik al, dus het lijkt me prachtig om over een tijdje heel de serie te hebben zodat ik ze altijd kan bekijken.






Dit boek heb ik al heel vaak voorbij zien komen en volgens mij is hij prachtig. Ooit wil ik hem heel graag lezen, maar zelf vind ik hem een beetje duur. Het verhaal lijkt me erg mooi, zeker met de illustraties er bij.





En dan twee cd's die ik erg graag wil. Jamie Lawson en Ed Sheeran maken een beetje dezelfde muziek, maar toch ook weer niet. De Wembley Edition van Ed Sheeran bevat zijn laatste album, zijn film en een paar extra nummers.



Wat wil jij graag voor kerst?

1 people left comments on: "Kerst verlanglijstje"

  1. Ik wil dolgraag de nieuwe editie van Harry Potter and the Philosopher's Stone (niet de geïllustreerde) voor kerst! En een pre-order voor VANTs debuut album op vinyl, maar deze is een beetje nogal heel erg duur :(

    BeantwoordenVerwijderen