Creatief schrijven

woensdag 21 december 2016







Mijn enige talent is schrijven, maar zelfs daar in vind ik me niet zo heel goed.


Ik vind het hartstikke leuk om stukken tekst net iets creatiever en specialer te maken. Zo schrijf ik al vanaf ongeveer mijn negende gedichtjes. Maar het hoeven niet perse gedichtjes te zijn, gewoon creatieve stukjes tekst vind ik ook al heel leuk.




Vroeger schreef ik die stukjes op losse stukjes papier en ik ben er een hele hoop kwijt geraakt. Dat vind ik erg jammer, dus een tijdje terug kocht ik een notitie boekje waar ik nu al mijn creatieve stukjes tekst in schrijf. Maar ik zet er ook graag inspirerende quotes of mooie teksten van liedjes in.


Schrijven is ook wel een uitlaatklep voor mij. Het komt vaak voor dat mijn hoofd vol met duizenden gedachtes zit en ik hen moeite om die zomaar van me af te zetten. Schrijven helpt daarbij. Soms schrijf ik gewoon wat me dwars zit, en soms komt het er uit in de vorm van een gedichtje en dan heb ik ook nog iets moois gemaakt. Ik  ben best wel trots op dit 'talent', mijn enige talent. Ik vind het mooi dat ik iets neer kan zetten wat mensen kunnen lezen en waar ze inspiratie uit kunnen halen. Ik hoop ook ooit een gedichtenbundel ui te kunnen brengen.


5 people left comments on: "Creatief schrijven"

  1. Je enige talent? Nicky, jij bent juist zo creatief! Kijk bijvoorbeeld naar je wreck this journal en al je kunstwerkjes :D Onderschat je talenten niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet nog dat we vroeger altijd samen schreven, zo leuk! Wat had ik dat graag terug willen lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh ja, die zou ik ook nog wel eens terug willen lezen! Was echt leuk toen :)

      Verwijderen