Winnie de Poes

zondag 27 november 2016






Het is al best lang een wens van mij dat ik een rode kater heb. Vroeger hadden wij namelijk een rode kater genaamd Guusje en daar was ik echt dol op. Volgens mij zijn rode katten een van de liefste, maar daar buiten zijn ze ook gewoon heel mooi.



Dit heb ik niemand verteld, maar de laatste tijd had ik veel moeite om me blij of gelukkig te voelen. Ik voel me vaak eenzaam en gewoon rot over mijn beperking. En ik denk dat mijn moeder dit door had, want ze plande een verrassing voor me.
Op vrijdag avond gingen mijn moeder en Rob (stiefvader) even naar Valkenswaard om daar de gerepareerde cameralens van Rob op te halen. Ik wist dat ze dit al wilde doen, dus dacht er verder ook niet over na.
Ze bleven best lang weg, maar dat vond ik ook niet gek. Om tien uur waren ze thuis, en toen verraste ze me met een rode kitten! Hier kun je mijn reactie zien.


Zoals je al kan zien heb ik hem Winnie genoemd. Winnie de Poes! Ik ben zo blij met hem en ik kan uren naar hem kijken en met hem spelen. Ik had nooit verwacht dat ik nog een rode kitten zou krijgen, maar mijn wens is dus uitgekomen! En terwijl ik dit schrijf, ligt hij dicht tegen me aan te slapen.






1 people left comments on: "Winnie de Poes"