Tee Bee Ahr #2

vrijdag 4 november 2016




In september plaatste ik mijn eerste TBR blogje van de boeken die ik toen wilde lezen. Dat is gelukt en inmiddels is er een nieuw stapeltje bijgekomen. Dit zijn de boeken die ik komende tijd wil gaan lezen.



Nooit had ik gedacht dat ik als negentien jarige een nieuw Winnie the Pooh boek zou gaan lezen. Maar door het negentig jarige bestaan van dit beertje is er een jubileum editie uitgekomen met allemaal nieuwe verhalen en avonturen. Ik kan niet wachten om hem te lezen en me weer een klein kind te voelen.


Suzy en de Kwallen is eigenlijk een jeugdboek, maar dat is de Appeltaart van Hoop ook en dat vind ik een prachtig boek. Ik heb ook al meerdere verhalen gehoord dat dit boek in het zelfde straatje ligt en dat het dan ook echt een boek voor mij is. Een daarbuiten is de aankleding ook nog eens prachtig!


Sterrenstof is van de nieuwe uitgeverij, Young & Awesome en dit is een van de eerste vier uitgegeven boeken. Dit boek zat in de Celebratebooks box en daar was ik heel blij mee. Dit genre is een van mijn favoriete. Gewoon een lekker emotioneel (denk ik) liefdesverhaal.


En dan Seeker die ik volgens mij al een jaar wil lezen, maar dat is er nooit van gekomen. Dit boek lijkt me wat meer aan de spannende kant en daar houd ik ook enorm van. Het speelt zich af in Schotland en dat lijkt me heel tof.



Welke boeken staan er op jouw TBR?

Een reactie plaatsen