Boeken die opnieuw zou willen lezen #2

vrijdag 18 november 2016




Een paar blogjes geleden had ik het al over boeken doe ik weer voor het eerst zou willen lezen, maar dat waren standalones. Deze keer ga ik het over series hebben, en dat vond ik iets moeilijker uitkiezen. Maar dit zijn de series die ik het liefst weer voor het eerst zou willen lezen.


Dit is de enige omnibus die ik heb! de Darkest Powers trilogie is niet zo heel bekend, maar ik vind hem ontzettend tof. Het is spannend en zit vol personages met bijzondere gaves. De personages maken van alles mee en dat vond ik zo spannend.



Nadat ik deze boeken uit had was ik oprecht heel verdrietig, maar toen werd de serie nog verlengd, hoera! Maar ik vond het erg fijn om deze boeken te lezen en ik ging er dan ook erg snel doorheen. Ik ben ook heel blij dat hij verfilmd wordt en kan niet wachten te zien hoe alles in beeld wordt gebracht.



Dit is misschien wel een van mijn favoriete series ooit. Maggie Stiefvater is mijn favoriete auteur,(Nee joh echt?!) en de schrijfstijl vind ik ook erg fijn. Maar daarbuiten is het verhaal van deze boeken ontzettend tof. Erg spannend, romantisch en gewoon erg leuk.


Nog een van mijn favoriete series ooit! Deze boeken zijn erg dun, maar omdat er zoveel gebeurt lijken ze dat niet. Ik vond Lumikki zo'n bijzonder personage en was heel geïnteresseerd in wat ze meemaakte. Het was zo spannend en goed in elkaar gezet. Het is ook heel tof dat er een rode draad doorheen loopt.



Welke serie zou jij weer voor het eerst willen lezen?

Een reactie plaatsen