My cup of tea

vrijdag 7 oktober 2016



Als de koude dagen weer zijn aangebroken ga ik meer thee drinken. Overdag als ik een boek lees vind ik een kopje thee wel lekker, of in de avond na het eten. Een grote thee drinker ben ik niet, maar zo af en toe een kopje vind ik wel lekker. En het liefst doe ik dat uit een leuke mok. Vandaag ga ik een paar van mijn favoriete mokken uit mijn collectie laten zien.



Deze mok is mijn nieuwste en kocht ik bij de HEMA. Takkie is een van mijn favoriete figuurtjes en toen ik hem op een mok zag werd ik erg blij. Hij is erg lang en hier drink ik meestal soep uit.



Nog een grote mok! Deze kreeg ik van mijn moeder toen we vorig jaar in de Efteling waren. Roodkapje is mijn favoriete sprookje en de illustraties van Blond Amsterdam zijn ontzettend schattig. Ook hier drink ik graag wat soep uit.


'Disturb at your own risk'. Deze mok is van BlossomBooks en ik vind hem heel tof. Het is niet meteen gerelateerd aan lezen, maar ik pak hem graag als ik een boek lees. Helaas luisteren mensen hier niet echt naar,


 Deze mok is wel een beetje uniek. Hij zat namelijk in de Celebratebooks box van juli. Het is de bekende mok vorm die erg fijn is om vast te houden. Ook hier drink ik vaak thee uit al ik aan het lezen ben.


En dan deze mooie mok. Deze is ook van de HEMA en een van mijn favorieten. De vorm is leuk, en de kleur ook. En aan de binnenkant staat een klokje dat past bij het thema 'tea time'!


Dit is mijn favoriete thee. Het is een vrij dure thee, maar ik vind hem zo lekker. Hij is ook nog eens natuurlijk en fairtrade. En de zakjes zijn niet gebleekt. Hij ruikt heerlijk en is een beetje kruidig.


En dan nog even over het boek dat ik aan het lezen ben. Wink Poppy en Midnight is echt geweldig! Ik ben nu een beetje bij de spanning aangekomen en dat is zo tof! Mijn recensie komt zo snel mogelijk!


Hoeveel mokken heb jij?

1 people left comments on: "My cup of tea"

  1. Wat heb jij veel toffe mokken! Vooral die met Takkie vind ik leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen