Herfst creativiteit

woensdag 26 oktober 2016




Zelf vind ik dat ik best creatief ben. Met mijn Wreck This Journal doe ik het meest, maar zo af en toe iets anders is ook leuk. Zo wil ik elk jaar in de herfst en rond Halloween Jack O Lanterns maken, oftewel een pompoen lantaarn. Ook wil ik rond die tijd een appeltaart bakken, en dat heb ik allemaal op een dag gedaan, samen met mijn stiefzusje en haar logeetje.



Sinds ik de Appeltaart van Hoop heb gelezen is appeltaart toch wel iets specialer. Over het algemeen vond ik het al lekker hoor, maar toch,
Met zijn drietje begonnen we met het bakken van de appeltaart en het ging de hele tijd goed, tot we bij het deed aankwamen. Het was helemaal geen fijn deeg en we hadden veel te weinig. Mijn stiefvader heeft een beetje geïmproviseerd en zelf deeg gemaakt, gelukkig lukte dat.


En terwijl het huis naar appeltaart rook, begonnen we met de pompoenen. Eerst tekende we op papier wat we graag wilde, en toen begonnen we met uithollen, wat nog best vies is.
De afgelopen twee jaar heb ik Jack Skellington gemaakt, maar dit jaar wilde ik iets anders en ik ben dan ook erg blij met het resultaat. Mijn stiefzusje is heel creatief geweest. Die van haar is half Jack, half konijn. Eerlijk gezegd vind ik hem op een hond lijken, maar hij is heel leuk. En dan dei van ons logeetje. Zij maakte, met een beetje hulp, Jack Skellington en ik vind hem heel mooi geworden!
Zelf ben ik van plan om nog wat kleintjes te maken, omdat ik het zo leuk vond.


En toen was de appeltaart klaar! En hij was erg lekker, en het was een erg gezellige dag.


Wat doe jij graag in de herfst?

Een reactie plaatsen