All The Feels Celebratebooks box uitpakken!

zondag 23 oktober 2016




Vrijdag was het weer zo ver, mijn Celebratebooks box zou binnen komen. Net als iedereen zat ik heel de dag te wachten, maar dan ook echt heel de dag. Mijn box kwam pas op half 7 en daarvoor was ik best wel bang dat hij niet zou komen. Maar toen stopte de postbode voor het huis en ik kon eindelijk mijn box uitpakken!


'All the feels' was het thema van deze box, en na veel twijfelen had ik hem toch besteld. Het thema sprak me toch wel aan, en ik werd enorm benieuwd naar de box. Ik had hem al in de avond uitgepakt, maar het was te donker voor foto's, dus die zijn de dag er na genomen.


Als eerste kwam ik dit envelopje tegen, wat groter dan de voorgaande keren en er zat dan ook wat meer in.


Dit super schattige to-do boekje is speciaal voor deze box ontworpen, en ik vind hem heel leuk. De pen die er bij zit is van de nieuwe uitgever Young & Awesome.


En dan ook nog deze toffe Harry Potter boekenlegger, ook voor de box ontworpen.


Nog een leuke goodie van Young & Awesome. Zelf ben ik dol op leuke sokken, en deze zijn ook nog eens boek gerelateerd. Echt heel tof.


Het duurde niet lang voor ik bedacht dat waarschijnlijk dit boek er in zou zitten, en daar ben ik erg blij mee. Ook deze is van de nieuwe uitgever Young & Awesome en het klinkt echt heel mooi, echt een boek voor mij. De cover is ook nog eens prachtig!


En tot slot de mooie kaart mét handtekening van de auteur van Sterrenstof, en ik vind hem heel mooi. Er zat ook nog een zakje snoepjes bij, maar die heb ik aan mijn zusje gegeven.

Ondanks dat ik niet mega enthousiast ben, ben ik wel erg blij. Vooral met het boek en de sokken. Ik denk dat ik nu ook even een pauze neem, want het thema van de volgende boxen vind ik niet zo leuk. Wel ben ik erg benieuwd naar de december box!

Een reactie plaatsen