Aapjes kijken

zondag 30 oktober 2016




Afgelopen woensdag kwam een van mijn 'dromen' uit. Al vanaf ik klein ben wil ik naar de Apenheul. Doordat ik altijd Pippi Langkous keek wilde ik net als haar een aapje hebben. Natuurlijk kan dat niet, maar bij de Apenheul kan je wel tussen de aapjes lopen en ze kunnen zelfs op je arm. Natuurlijk nam ik mijn camera mee en ik heb een hele hoop foto's gemaakt. Dit blogje is dus voornamelijk gevuld met foto's, maar ik vertel tussendoor ook nog wat.





Dit waren de aapjes waar ik het meest naar uitkeek. Ze waren heel nieuwschierig en liepen gewoon tussen de mensen door. Ik heb er zelfs eentje op mijn arm gehad en dat was echt heel erg leuk.



Dit kleintje was als het goed is nog maar een dag oud.










De Oerang-Oetan vind ik een van de mooiste apen en hier heb ik dan ook heel lang naar gekeken.






Ik heb echt een hele fijne dag gehad. Het was heel erg gezellig met mijn stiefvader en stiefzussen, we hadden prachtig weer en het was helemaal niet zo koud. De apen waren allemaal heel mooi en de verzorgers gaven graag wat informatie. En het park was ook heel mooi. Ik heb echt genoten!


*Camera: Canon PowerShot SX60 HS

2 people left comments on: "Aapjes kijken"