Mysterische boekenbox

zondag 11 september 2016




In juni bestelde ik deze box al en voor mijn gevoel duurde het een eeuwigheid voor het september werd. En toen moest ik nog even wachten. Vrijdag was het zo ver en ik zat de hele dag al uit het raam te kijken, wachtend op de postbode. Tegen de avond was het eindelijk zo ver en met een brede glimlach nam ik het pakketje aan. Met mijn camera om mijn nek opende ik de doos en ik werd heel blij van de inhoud! Hier is mijn unboxing van de Midnigh Mystery Celebratebooks box!



Uitpakken maar!


Zoals altijd zitten er een paar kaartjes en boekenleggers in. De kaartjes vind ik zo mooi en de bovenste boekenlegger ook! En ik hoor dat de Midnight boekenlegger exclusief voor deze box is, echt heel tof.


Opnieuw een leuk zakje met een 'mysterische' inhoud. Deze ketting zat er in met een quote van Harry Potter. Ikzelf draag niet zulke dingen dus misschien stop ik hem ooit in een give away.


Uilen zijn mijn favoriete vogels en ik heb al een paar uiltjes in mijn kamer hangen. Deze past daar natuurlijk perfect bij. En de krijtjes zijn ook erg handig!


Op de site van Celebratebooks staat dat suggesties altijd welkom zijn, en ik had er een. Al een tijdje weet ik van de Etsy shop Novelly Yours. Hier worden kaarsen gekoppeld aan boeken en thema's verkocht. Ik stelde deze site voor en er werd enthousiast gereageerd. Ik was dolblij toen ik zag dat er ook een kaars in zat, en hij ruikt heerlijk!



Deze keer zat er ook een canvas tasje in, en weer met een leuke tekst. Zo langzamerhand heb ik een kleine verzameling.


En dan het boek! Al vanaf dat ik hoorde van de box en dit boek hoopte ik dat hij er in zou zitten. Ik vond het boek precies bij het thema passen en ik was dan ook ontzettend blij toen ik hem uit de doos haalde!



Overzicht van de box
* Er zat ook nog een film poster van Miss Peregrine's Home For Peculiar Children in, maar die ben ik vergeten op de foto te zetten. Het is een toffe poster, maar ik ga hem niet ophangen.

Oh wat ben ik blij met de inhoud van deze box! Net als de vorige keer kan ik mijn geluk niet op en ik weet bijna zeker dat ik de volgende ook ga bestellen!

2 people left comments on: "Mysterische boekenbox"

  1. ik wist geeneens dat dit bestond! dit is echt super leuk en handig, de spulletjes die erin zitten heb je ook zeker wat aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt een feestje om uit te pakken. De volgende box (die in oktober komt) heb ik ook al besteld :)

      Verwijderen