Een wereld van goud & een heksen boek

vrijdag 23 september 2016



Even weer een praat blogje, tussen alle boeken blogjes door. Oeps, wacht. Ik ga hier ook over een boek praten. Ik wordt gewoon heel blij van boeken!






Het is nu ongeveer een half jaar geleden dat ik hier ben komen wonen, en voor mijn huis ligt een groot weiland. Er groeit hoog gras en maïs en ik heb al meerdere keer foto's gemaakt als het het gouden uur is. Het gouden uur is het moment tussen dag en nacht. De zon gaat onder en zorgt er voor dat de wereld even van goud lijkt. Dit zijn de momenten dat ik de natuur het aller mooist vind. Het is net of de zon de aarde even wat extra liefde geeft waardoor dingen mooier worden.



Deze maand kwam De Graces uit. Net als vele keek ik er erg naar uit en ik had hem als recensie exemplaar aangevraagd, in ruil voor een recensie. Er waren wat foutjes en het duurde even, maar na anderhalve week kreeg ik hem ook eindelijk binnen. Ik ben er pas net in begonnen en als ik dit schrijf heb ik pas een kort hoofdstuk gelezen. De schrijfstijl bevalt me enorm en ik ben heel erg benieuwd naar de rest van het verhaal.




Camera: Canon PowerShot SX60 HS

2 people left comments on: "Een wereld van goud & een heksen boek"

  1. Wat een prachtige plaatjes heb je buiten geschoten, Nicky! Ik wil echt een keertje samen met je fotograferen :). En wat fijn dat Graces inmiddels ein-de-lijk binnen is, ik kijk uit naar je review!

    BeantwoordenVerwijderen