Lovely wrecking | Wreck This Journal update #8

woensdag 24 augustus 2016




Eigenlijk dacht ik dat dit blogje pas over een tijdje zou komen omdat ik dacht dat ik niet genoeg pagina's klaar had, maar het blijkt dat ik er genoeg heb. Dus hier een paar van mijn Wreck This Journal pagina's!



Op een Etsy shop bestelde ik washi tape met golven er op, en dat was perfect voor dit idee. Ik schreef een gedichtje die bestaat uit woorden met vier letters en bedacht er nog wat andere woorden met vier letters bij. Ik ben er erg tevreden mee!


Bijna iedereen gebruikte nagellak voor deze pagina. Nu heb ik niet alleen geen nagellak, maar ik wilde iets totaal anders doen. En wat ik wel veel heb zijn washi tapes, dus ik heb deze gebruikt en vind het erg leuk geworden.


Het was echt vies om uit een papieren 'bekertje' te drinken, maar het maken van deze pagina was erg leuk. Het idee komt van tumblr, maar ik heb hem iets aangepast. De quote op de rechter pagina heb ik zelf bedacht.



The Last of Us is denk ik wel mijn favoriete game, en ik wilde daar iets mee doen in mijn WTJ. En voor deze pagina wilde ik iets met symmetrie doen, en dit was perfect! Ik heb de helft van het Firefly logo getekend en met verf ingevuld en vervolgens heb ik het boek dicht gedaan. Deze pagina is erg geliefd, want op Tumblr heeft hij een heleboel notities.



Maggie Stiefvater bedacht zelf een gebakje voor haar boek Dodenrit en dat is een november cook, of november cakes in het Engels. Voor deze pagina tekende ik de koeken en schreef het recept op. En op een apart briefje schreef in de ingredi├źnten.


Nog iets van Maggie Stiefvater, maar nu Raven Cycle. Ik tekende Blue en het tekentje van de ley lijnen, schreef een quote en heb er met wat aarde over heen gewreven. Niet heel bijzonder, maar wel erg leuk.


Sinds ik de Belevenissen van een Muurbloem las ben ik geobsedeerd en het moest in mijn journal. Deze quote vond ik zo mooi. Ik stempelde de tekst, dat erg op typemachine letters lijken en tekende deze bloemen met waterverf. Erg simpel, maar ik ben er erg blij mee.



Deze pagina was eerst anders, er stond namelijk 'Neverland' omdat ik erg van Peter Pan houd. Maar ik wilde iets anders en werd opnieuw ge├»nspireerd op The Perks of Being a Wallflower. Ik twijfelde tussen 'Wallflower' en 'Infinite', maar het is toch het laatste geworden. In het midden stempelde ik het, maar voor de rest heb ik het gewoon geschreven. Opnieuw erg simpel, maar hier ben ik ook erg blij mee!



En tot slot nog een pagina in mijn kleine journal. Dit idee zag ik en ik vond het zo schattig dat ik het zelf ook wilde. De tekening is niet erg mooi, maar ik ben er blij mee! Ik kan gewoon niet zo goed katten tekenen.


En dat was het dan alweer. Langzamerhand word mijn grote journal steeds voller, maar in mijn kleine heb ik nog heel veel pagina's, dus ik kan nog lekker lang door!

2 people left comments on: "Lovely wrecking | Wreck This Journal update #8"

  1. Jouw Wreck This Journal-boekje is ZO CREATIEF HOW U DO DIS?!?!?!:D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, dankjewel :) ik denk er gewoon erg lang over na.

      Verwijderen