Duizenden gedachtes

vrijdag 12 augustus 2016





Het is me opgevallen dat ik het erg fijn vind om dit soort blogjes te schrijven. Blogjes waar ik gewoon schrijf wat er in mijn hoofd omgaat en waar ik praat over van alles en nog wat. Volgens mij wordt het ook goed ontvangen, dus ik blijf het gewoon doen.



Voor de gene die het nog niet is opgevallen, ik heb al een klein tijdje een upload schema. Op woensdagen, vrijdagen en zondagen plaats ik een blogpost. Soms mis ik een dag, maar dan ben ik echt inspiratie loos. Ik heb echt respect voor de bloggers die elke dag een blogpost op de planning hebben staan en ze zijn ook nog eens lang en goed gevuld. Zelf vind ik dat ik qua schrijven nog wat verbetering kan hebben. Meestal zijn mijn artikelen erg kort en ikzelf vind eentonig. Waar ik wel erg trots op ben zijn mijn foto's, die worden steeds beter, Soms pak ik mijn camera en maak zonder doel foto's van dingen die ik kan vinden of tegen kom.


Op dit moment lees ik Hof van Mist en Woede en het is het eerste boek dat ik door een uitgeverij kreeg opgestuurd. Toen het boek binnen kwam was ik ontzettend blij en het voelde zo speciaal dat ik hem gewoon opgestuurd kreeg in ruil voor een recensie.
Ik ben ongeveer op pagina 50 en het is nu al goed! Dit boek is gigantisch (608 pagina's) en ik vond het spannend om er aan te beginnen. Ik ben een erg langzame lezer en daarom zal het wel even duren voordat ik deze pil uit heb. Maar he, des te langer kan ik genieten!


De laatste dagen luister ik veel naar rustige en po√ętische(?) muziek. Het kalmeert me en ik vind het heerlijk om te luistern als ik schrijf, of gewoon even op mijn bed lig en met mijn kat knuffel. Ed Sheeran heb ik op cd. Maar dit nummer vind ik ook mooi, en deze, En deze.





Woensdag konden jullie mijn recensie van De Belevenissen van een Muurbloem lezen. Een dag nadat ik het boek uitlas keek ik de film. Een paar jaar terug had ik hem ook al gezien, maar het was nog altijd net zo goed. Ik was een emotioneel wrak en heb intens genoten van het acteer werk, de mooie woorden en de oude muziek. En een quote vond ik zo mooi dat ik hem in mijn Wreck This Journal heb gezet. Over een tijdje maak ik daar een nieuwe blogpost over, eerst wat nieuwe pagina's afmaken.


Ik woon nu al een tijdje in mijn nieuwe huis, en van de week maakte ik mijn kamer schoon. Nu is dat niet zo heel bijzonder, maar voor mij wel. Het kost mij meer energie dan andere en achteraf ben ik dan ook meer moe dan andere. En toch heb ik het gedaan, en ik ben trots op mezelf! En ik wil een paar dingetjes op mijn kamer laten zien.







En dat waren mijn gedachtes weer. Bedankt voor het lezen en ik hoop dat je een fijne dag hebt!

3 people left comments on: "Duizenden gedachtes "

  1. Ik had vroeger echt precies dezelfde wereldbollamp, haha :D En heel veel plezier met Hof van Mist en Woede, je hebt nog genoeg te lezen haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dank je! En inmiddels ben ik al bijna op 200 pagina's, dus ik ga er verrassend snel doorheen ^_^

      Verwijderen
  2. Wat leuk om een boek opgestuurd te krijgen! Geniet ervan :)!

    BeantwoordenVerwijderen