Bookwishlist #14

zondag 7 augustus 2016




Laat ik realistisch zijn, er komt nooit een eind aan mijn wishlist. Tenzij ik natuurlijk de loterij win. Maar dat gebeurt toch nooit en daarom blijf ik deze blogpostjes maken! Hier weer een paar boeken die ik erg graag wil lezen!




Oscar Dunleavy bakt de meest perfecte appeltaarten ter wereld. Nu wordt hij vermist en men vermoed dat hij dood is. Niemand lijkt zich erover te verbazen, behalve zijn beste vriendin Meg en zijn broertje Stevie. Meg en Stevie zijn vastbesloten om te ontdekken wat er met Oscar is gebeurd. Samen leren ze over loyaliteit en vriendschap en de kracht van hoop.

Oeps, ergens moet ik me schamen dat ik deze nog niet gelezen heb. Joost heeft hier al meerdere keren over gepraat op Twitter en zijn blog en hij zei dat dit boek echt iets voor mij moet zijn. De cover vind ik werkelijk prachtig en ik ben ook erg benieuwd naar het verhaal. Snel maar eens lezen dus.



Nimona is een meisje die van gedaante kan veranderen. Ze is af en toe heel onvoorspelbaar en ze is klaar om handlanger te worden van de schurk Ballister Zwarthart. Zwarthart wil namelijk wraak op heer Ambrosius Goudzak en het Instituut voor Rechtshandhaving & Heldendom, aangezien zij zelf ook snode plannen hebben en dingen verzwijgen voor het volk. Nimona begint enthousiast als de compagnon van Zwarthart, maar hoe komt Nimona aan haar gaven? Verbergt zij een duister verleden voor Zwarthart?

Eigenlijk weet ik niet of stripboeken wel iets voor mij zijn. Ik vind het hartstikke leuk, maar eigenlijk heb ik nog maar een 'volwassen' stripboek gelezen. Maar bloggers en lezers blijven hier over praten en het klinkt eigenlijk ook heel erg leuk. 




Hilarisch, romantisch en ongelooflijk awkward! Sam en Hannah hebben alleen de vakantie om De Ware te vinden. Hun lobster. En hoewel ze een epische zomer gepland hebben, loopt het niet helemaal zoals gehoopt. Sociale misverstanden, goedbedoelde plannen van vrienden en hun eigen angst om voor eeuwig maagd te blijven, staan deze gigantische mijlpaal behoorlijk in de weg. Gelukkig helpt het lot een handje mee.

Oeps, weer iets wat ik eigenlijk al had moeten lezen. Waarom ik al deze boeken uitstel weer ik niet .Sorry mensen! Maar dit lijkt me wel echt leuk! Een lekker liefdesverhaal op zijn tijd is erg leuk en dit boek wil ik dan zeker eens lezen!

3 people left comments on: "Bookwishlist #14"

  1. Je hebt echt drie fantastische boeken op je lijstje Nicky, ze zijn zo tof! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lobsters staat ook al super lang op mijn lijstje om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Momenteel ben ik in het boek ''Lobster'' net begonnen! Nu al een aanrader :)

    BeantwoordenVerwijderen