Roze wolken, een mooie film en een sterren boek

zondag 17 juli 2016




Het leek me weer eens leuk om te praten over wat er allemaal in mijn hoofd om gaat en wat er gebeurt is. Zo maakte ik foto's van roze wolken, begon in en nieuwe boek en keek een film waar ik erg emotioneel van werd.


Een sterren boek 


Eigenlijk was ik in een ander boek bezig, maar die beviel me eigenlijk niet helemaal. Misschien ga ik daar nog over schrijven. Maar er lag nog een ander boek op me te wachten, en dat was dit boek. Eenzaam en Extreem Ver Weg kreeg ik in mijn Celebratebooks box. Het gaat over een meisje dat in een van vele ruimteschippen zit dat opzoek is naar een andere planeer met leven. Het is eens wat anders dan andere boeken die ik heb gelezen. Ik ben nog niet echt ver en dat komt omdat ik in een leesdip zit. Maar het bevalt me erg goed! De schrijfstijl is fijn en de personages zijn tot nu toe ook wel tof. Natuurlijk laat ik meer weten in mijn recensie.


Een mooie film


Ik had al een hele hoop goeds over About Time gehoord en wilde hem zelf ook erg graag zien. Vrijdag gebeurde dat en ik keek hem met mijn moeder.
De film gaat over Tim en als hij 21 is krijgt hij van zijn vader te horen dat de mannen in zijn familie in de tijd kunnen reizen. Tim gelooft het eerst niet, maar krijgt al gauw door dat het wel zo is. Hij gebruikt zijn gave om fouten in zijn leven te verbeteren, of dingen nóg beter te doen. 
Wat vond ik dit een mooie film. Ik heb heel vaak zitten lachen, en op het laatst heb ik zelfs zitten huilen.
De acteurs waren heel goed, en er zaten twee acteurs die ook in Harry Potter hebben gespeeld. Al om al, het was gewoon een hele mooie film.


Roze wolken

Sinds ik hier woon heb ik ontdekt dat in de avond de lucht hier prachtig is. Doordat ik op een vrij open plek met weilanden woon kunnen we veel verder kijken, en de zonsondergang dus ook zien. Ik heb al meerdere avond buiten gestaan met mijn camera, maar de lucht van vrijdag avond was toch wel het mooiste. Ik ga niets vertellen, maar het gewoon laten zien.






1 people left comments on: "Roze wolken, een mooie film en een sterren boek "