Mijn eerste Celebratebooks box uitpakken!

zondag 3 juli 2016




Rond april zag ik op YouTube en Twitter dat deze boeken box de wereld in was gebracht, en ik was super enthousiast. Het idee van een boekenbox heeft me altijd al aangetrokken, maar er leek er nooit een in Nederland te zijn. De Celebrate Book box is de eerste Nederlandstalig Young Adult boekenbox. In elke boek zit een Young Adult boek die pas is verschenen, en drie tot vijf boek gerelateerde cadeaus. Hoe tof! De eerste box had ik gemist, en toen de tweede box in de verkoop was heb ik heel lang getwijfeld. Het thema was Reaching for the stars, en ik ben gek op sterren. Uiteindelijk besloot ik hem toch te bestellen, en ik kon niet wachten tot hij binnenkwam. En op vrijdag was het eindelijk zo ver. Ik heb het pakketje nog net niet uit de handen van de postbode gepakt, zo enthousiast was ik.


Eenmaal op mijn kamer met mijn camera in de aanslag opende ik de doos, en ik slaakte een gilletje van geluk. Snel legde ik het kaartje aan de kant, want ik wilde verrast worden. Met een brede glimlach haalde ik een voor een de cadeautjes er uit, enorm blij met de inhoud.


Deze linnen tas met mooie quote komt van Booklove Specialty Shop. Ik heb een klein kijkje genomen, en ze verkopen ontzettend leuke spulletjes. Bij het tasje zit zelfs 10% kassakorting, dus ik zit er aan te denken om er een keer iets te bestellen. Ik vind de tas echt prachtig. En ik heb net ontdekt dat Esmee van Leesmee de quote heeft bedacht.


Op dit kaartje staat een quote uit het boek dat in de box zat, en het is zelfs gesigneerd door de auteur Kate Ling. Heel mooi!

Er zat ook een zakje met lichtgevende sterren in, en die doen me denken aan Waar het Licht is. Hier had ik stiekem al op gehoopt. En ja, ik ga ze ook zeker gebruiken!  Het zakje is ook nog eens heel lief.


Deze mok zag ik als eerste, en daarom maakte ik een gilletje van geluk. Ik ben een beetje geobsedeerd met mokken, ik heb er die avond meteen thee uit gedronken. Als ik het goed heb is hij ontworpen door Karin Luttenberg, auteur van Handletttering doe je zo!. Dat boek komt op 15 juli uit bij uitgeverij Moon.


Er zaten ook wat foldertjes, leuke boekenleggers en stickers in. De quote op de boekenlegger (die ook op het foldertje staat) vind ik heel erg mooi. Een boekenlegger is van Shadowhunters/The Mortal Instruments. De boeken heb ik nog nooit gelezen, en in eerste instantie dacht ik dat het Joost of Peeta was. Snel maar de boeken lezen dan zodat ik weet wie het is (volgens mij is het Sebastian of Jace, als ik het internet mag geloven. Ik noem hem gewoon Joost). En de stickers zullen zeker van pas komen.


En tot slot het boek! Eenzaam en Extreem Ver Weg heb ik al meerdere keren langs zien komen op BookTube en bij boekenbloggers.  De cover is enorm prachtig, en het klinkt ontzettend gaaf. Waarschijnlijk had ik hem zelf niet zo snel opgepakt, dus ik ben blij dat hij er in zit.

En oh, er zat ook nog een boeken bingo met zomer thema bij. Heel leuk, en als ik op het kaartje kijk zie ik al dat ik afgelopen zomer al heel veel gedaan heb, dus dat moet ik maar eens aankruisen. Eens zien of ik hem vol krijg.


Wat ben ik blij met deze box. Het is echt een feestje om hem open te maken. De volgende box heb ik ook besteld, en dat thema is Midnight Mystery en dat doet me zo aan de herfst en Halloween denken. Ik kan nu al niet wachten.

Wat vind jij van de Celebrate Book box?

1 people left comments on: "Mijn eerste Celebratebooks box uitpakken!"

  1. Ik had er nog nooit van gehoord maar het klinkt ontzettend leuk zo'n box!

    BeantwoordenVerwijderen