In een dipje

zondag 31 juli 2016




Waarom weet ik niet, maar ik voel dat het de laatste dagen niet zo goed met me gaat. Ik zit in een dipje, gelukkig niet enorm diep. De laatste dagen sta ik steeds op het punt om te huilen en dat heb ik dan ook een paar keer gedaan. 

Misschien komt het ook een beetje doordat ik mijn vader de laatste dagen enorm mis. Voor de gene die het niet weten, mijn vader overleed toen ik veertien was in een auto ongeluk. Hij was altijd een groot maatje van me en ik mis hem nog altijd. En ik ben best een beetje jaloers als ik mijn stiefzussen met hun vader zie. Dat mag ook.

Maar heel toevallig gebeurde er een paar dingetjes waardoor ik ook weer blij werd, en daar wil ik over schrijven.



Een paar jaar geleden zag ik de film The Perks of Being A Wallflower en die vond ik werkelijk prachtig. Het deed ook ontzettend veel voor me, en toen ik er achter kwam dat het eigenlijk een boek was wilde ik hem erg graag lezen. Maar ik kon hem nooit vinden. Boekenwinkels hadden hem niet en op het internet was hij alleen te koop als e-book. Tot ik gister in een dorpje was en hem verstopt in een boekenkast zag staan. Eerst twijfelde ik, maar mijn moeder zei dat ik hem moest nemen. En dat deed ik. Ik ben er al in begonnen in ik vind het heel fijn om te lezen.


Stiekem ben ik best wel dol op Jip & Janneke. De kinderboeken heb ik verslonden en als ik in de HEMA ben loop ik graag even langs het schap met Jip & Janneke spulletjes. Deze keer kwam ik deze mok met Takkie tegen en ik kon hem niet laten liggen, zeker niet voor de prijs (€3,50)! In de avond neem ik graag een kopje thee en ik vind het leuk om tussen verschillende mokken te kiezen. We hebben er zestien in de kast staan, en elf zijn er van mij. Oeps.


Waar ik ook enorm blij van word is van andere (boeken)bloggers. Sinds ik blog leer ik meer mensen kennen, en er zijn er een paar waar ik echt gelukkig van word ik mee te praten. Aangezien ik niet zo veel het huis uit kan is dit contact erg fijn. Dus dankjewel, jullie weten dat ik het over jullie heb! 

Hopelijk gaat het snel weer wat beter met me!

4 people left comments on: "In een dipje "

  1. Trots op jou! En blijven praten. Heel belangrijk lieverd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Trots op je nicky ! Je kunt altijd met me praten.ondanks de druk maak ik voor jou tijd ! X cindy (modelletje uit geldrop!) ***faceswap! Hihi

    BeantwoordenVerwijderen