Ik zit in een leesidip

woensdag 20 juli 2016




Ik baal er altijd zo van als ik in een leesdip zit. Voorheen dwong ik mezelf om te lezen, maar daar ben ik mee gestopt. De boeken waarvan ik mezelf dwong ze uit te lezen vond ik uiteindelijk helemaal niet zo leuk. Nu lees ik een boek dat me wel bevalt, maar ik laat het voorlopig liggen.

Ik ga het vandaag hebben over welke dingen ik doe als ik niet lees.



Creatief zijn

Wat ik ook erg graag doe is creatief bezig zijn. Ik heb een Wreck This Journal en ook al heb ik de laatste tijd geen nieuwe pagina gedaan, ik ben er wel veel mee bezig. Zo zoek ik inspiratie op op internet. Ook heb ik een hoop origami papier en de afgelopen dagen ben ik er weer een beetje mee bezig. Het liefst maak ik kraanvogels, draken en kleine sterretjes. Maar ik probeer zo nu en dan ook een nieuw figuurtje te maken.
Bij de Action heb je van die knutseldoosjes waarbij je een vilten figuurtje in elkaar kunt naaien. Ik heb er al een gemaakt en er liggen nog twee doosjes op me te wachten.
En tot slot wil ik erg graag leren breien. Ik heb een sjaal gezien die ik zo mooi vind en die wil ik graag namaken.


Internet

Ik geef toe dat ik veel op internet zit. Het meest zit op op YouTube. Ik ben op een paar YouTubers geabonneerd en kijk graag filmpjes terug. Natuurlijk lees ik ook blogs, zoek naar nieuwe boeken en schrijf voor mijn eigen blog. En de laatste tijd zit ik wat meer op twitter.


Naar boeken kijken

Ondanks dat ik niet lees ben ik wel veel bezig met boeken. Op Tumblr en WeHeartit zoek ik naar plaatjes van boeken en daar word ik intens gelukkig van. Wat het precies is weer ik niet, maar ik word zo blij als ik mooie foto's met mooie boeken. En zo kom ik ook nieuwe boeken tegen. Op die manier heb ik mijn favoriete schrijfster gevonden.


Foto's maken

Ik heb al ruim een jaar een camera en vind het heel leuk om op pad te gaan en foto's te maken. Het is altijd natuur en komt vaak op het zelfde neer, maar soms zitten er foto's tussen waar ik erg trots op ben.


Wat doe jij als je in een leesdip zit?

Een reactie plaatsen