Van regen naar zonneschijn, een nieuw boek en een lieve kat

maandag 6 juni 2016




Het is al even geleden dat ik een praat blogje heb gemaakt. De laatste tijd waren het vooral veel boek reviews en zo af en toe wat foto's die ik had gemaakt. Maar ik had weer eens zin om lekker te kletsen (en om wat foto's te laten zien, en om over een boek te praten).




Regen 


De afgelopen weken was het echt geen zomers weer. Het was redelijk koud, en het bleef maar regenen. Nu ben ik best wel dol op regen, maar ik houd ook wel van de zon. Zeker als het al juni is. 
Maar stiekem genoot ik er wel van. Het ging ook onweren en er kwam bliksem, en ik zat binnen lekker Harry Potter en Disney te kijken. Geweldig natuurlijk.



Zonneschijn


Maar ik was ook weer blij toen de zon kwam. Lekker buiten lezen en naar de zingende vogeltjes luisteren. Mijn camera er bij pakken en foto's maken van plantjes en insecten. En als de zon schijnt, ben ik ook meteen een stuk fitter. Ik heb wat meer energie en dat is enorm fijn. 


Een nieuw boek


Ook ben ik in een nieuw boek begonnen, waar ik nog een beetje moet inkomen. Vorige week heb ik namelijk de laatste twee boeken in the Raven Cycle gelezen, en dat is nu mijn favoriete boeken serie. Ik vond het zo geweldig, dat ik Tumblr af struinde naar plaatjes, quotes en fanficts dat ik het lezen even vergat. Maar, ik wil natuurlijk verder lezen, en ik koos voor een boek dat ik al een tijdje wil lezen. Waar Het Licht Is stond al een tijdje op mijn wishlist, en nu ben ik er in begonnen. Het is nog even inkomen door mijn bookhangover, maar ik ga na dat ik deze blogpost af heb verder lezen.


Een lieve kat!


Soske hebben we nog niet zo heel lang, en hij is nu al een van de meest aanhankelijkste katten ooit. Hij mauwt de hele dag door, zeurend om aandacht. En als hij die niet krijgt, zorgt hij er wel voor. Hij duwt mijn boek aan de kant, of gaat op mijn laptop liggen. Zelfs foto's maken was lastig, aangezien hij de hele tijd kopjes gaf en mijn camera aan de kant duwde. Gelukkig heb ik een paar leuke plaatjes.

5 people left comments on: "Van regen naar zonneschijn, een nieuw boek en een lieve kat"

  1. Ik ben heel erg benieuwd naar het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo'n praatblogje! Soske is echt schattig, tof dat jullie een nieuwe kat hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto met het zonlicht. Echt een super mooie gouden gloed heeft je foto! En wat een schattige kat!

    BeantwoordenVerwijderen