Leuke blogger ontmoeten!

vrijdag 17 juni 2016


Gemaakt door Nienke

Al een tijdje terug leerde ik door het bloggen Nienke van Nienkeslifestyle kennen, en sinds dien hebben we heel veel gepraat. Over boeken, bloggen, het leven en nog veel meer. Het was al snel duidelijk dat we een goede klik hebben, en we wilde elkaar dus ontzettend graag in het echt ontmoeten. Eerst zouden we naar de film gaan in de kerstvakantie, toen zouden we naar de stad gaan in de meivakantie. Dit lukte allemaal helaas niet. Maar na een tijdje konden we eindelijk een datum prikken, en we spraken af in de stad.


Het was wel een beetje spannend, moet ik zeggen. Nog nooit eerder heb ik iemand die ik via internet heb ontmoet in het echt ontmoet. Dus toen ik op het station stond te wachten was ik wel wat zenuwachtig. Maar zodra ik Nienke zag ebde dat weg, en het was meteen heel leuk. Niet ongemakkelijk en erg gezellig. 

Als eerste gingen we naar de boekenwinkel. Ik had Nienke daar al over verteld, en ze was erg enthousiast. Ik vertelde over boeken tot het plafond, een koffiehoekje en een hele leuke sfeer. En volgens mij heb ik haar niet teleurgesteld. We hebben er erg lang rondgesnuffeld, elkaar veel aangeraden en ook wat gekocht.






Na tijden te hebben rondgezworven in de boekenwinkel besloten we naar een paar kledingwinkels te gaan die Nienke ook graag wilde zien. We gingen naar de Primark, C&A, H&M en de Pull&Bear. Beide hebben we wat leuke dingetjes gekocht. Helaas was ik daarna heel erg moe en gingen we beide naar huis.

En nu ga ik laten zien wat ik gekocht heb.


Heel onbewust ben ik een beetje bij het zelfde thema gebleven, Donkergroen, en wit met zwarte streepjes.


En natuurlijk heb ik boeken gekocht. Normaal ga ik maar voor een boek, maar ik zag een gelegenheid om twee boeken te kopen voor de prijs waar ik normaal een boek van koop. Ik koos Magisterium en Alles wat je Lief is. Het bovenste boek stond al een tijdje op mijn wishlist, en ook het onderste boek had ik al een tijdje op het oog.

Ik heb dus een ontzettend leuke dag gehad. Lieve Nienke, ik heb het al een paar keer gezegd, maar ik vond het heel leuk om je eindelijk in het echt te zien. Je bent echt een ontzettend lieve meid en ik wil je absoluut vaker zien. En de volgende keer doen we wel logeren! Tot dan!

3 people left comments on: "Leuke blogger ontmoeten!"

  1. Wat een onwijs leuk stukje is het geworden, ik smelt echt een beetje ❤ En de boekenwinkel heeft me inderdaad niet teleurgesteld, het was fantastisch! Kan niet wachten om je weer te zien, dikke knuffel ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die twee boeken lijken me erg mooi, die omslag ziet er in ieder geval gaaf uit en super tof dat jullie hebben afgesproken.

    BeantwoordenVerwijderen